شناسه خبر : 29278

اختصاصی چابک آنلاین؛

دلایل رشد معاملات آپارتمان در منطقه ۱۰ تهران مشخص شد

دلایل رشد معاملات آپارتمان در منطقه 10 تهران مشخص شد

یک عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران،مناسب بودن قیمت هرمتر مربع آپارتمان مسکونی واقع در منطقه ده شهرداری تهران نسبت به سایر مناطق را عامل مهمی در رشد معاملات آپارتمان ها در این منطقه در ماه آبان دانست.

چابک آنلاین، شراره عبازاده، بررسی آمارهای رسمی نشان می دهدکه از میان مناطق ۲۲ گانه شهرتهران، منطقه ۵ با هزار و ۱۳۷ معامله درآبان ماه سالجاری، بیشترین تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی ماه گذشته پایتخت را به خود اختصاص داده و جذابترین منطقه برای معامله گران مسکن بوده است.

سهم معاملات آپارتمان های مسکونی منطقه 5 شهرتهران از کل معاملات انجام شده در ماه گذشته، معادل 14.2 درصد بوده است.

براساس این گزارش،دررتبه های بعدی،مناطق 10 و 2 تهران به ترتیب با 740 و 718 معامله آپارتمان های مسکونی درآبان ماه سالجاری، بیشترین تعداد معاملات را به خود اختصاص داده اند.

سعید لطفی درگفتگو با چابک آنلاین،افزود: تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی منطقه ده شهرداری تهران در ماه  آبان سالجاری،  9.2 درصد از کل معاملات شهرتهران د را به خود اختصاص داده است.

وی،گفت: باتوجه به میزان قدرت خرید وحضور پرتعداد آپارتمان های کم متراژ ومتوسط متراژ در منطقه ده شهرداری تهران نسبت به سایر مناطق تهران، شرایط مناسبی برای متقاضیان خرید آپارتمان فراهم شده است.

هرمترمربع آپارتمان مسکونی واقع در منطقه ده شهرداری تهران، با متوسط قیمت  33 میلیون و 400 هزار تومان در آبان ماه سالجاری معامله شده است.

 

ارسال نظر