شناسه خبر : 28170

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسبه آسیب‌دیده از حادثه متروپل

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسبه آسیب‌دیده از حادثه متروپل

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کارهای آسیب دیده حادثه ریزش ساختمان متروپل خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سیدمحمد مولوی ، اظهار کرد: با ریزش ساختمان متروپل آبادان، بسیاری از کسبه و کارگران فعال در آن‌ها با مشکلات جدی اقتصادی مواجه شدند و در این زمینه نیاز بود نسبت به رسیدگی به حل مشکلات این کسب و کارها اقدام شود.

وی افزود: مغازه‌ها و کسبه‌ای که در خیابان امیری و اطراف ساختمان متروپل فعال بودند پس از ریزش این ساختمان بیش از چهار ماه است که بیکار هستند و یا با رکود مواجه‌اند و باید نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کسب و کارها و مشاغل فعال در خیابان‌های منتهی به متروپل تحت الشعاع ریزش این ساختمان قرار دارند که با پیگیری‌های انجام شده قرار است با پرداخت تسهیلاتی تعدادی از این کسب و کارها سر و سامان بگیرند.

مولوی ادامه داد: برای ۴۰۰ نفر از مشاغل آسیب دیده حادثه ساختمان متروپل آبادان به منظور پرداخت تسهیلات پیگیری‌هایی انجام شده و قرار است در مرحله اول برای ۳۰۰ نفر به هر کدام به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض ‌الحسنه از طریق یک بانک خصوصی پرداخت شود.

وی عنوان کرد: بسیج اصناف آبادان به عنوان متولی پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده و متقاضیان باید از این طریق پیگیری‌های خود را انجام دهند و نسبت به دریافت این تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت استقبال از این تسهیلات برای باقی افراد نیز این تسهیلات مورد نظر پرداخت خواهد شد. امیدواریم با این تسهیلات پرداخت شده شاهد حل مشکلات این کسبه و رونق فعالیت آن‌ها باشیم.

 

ارسال نظر