شناسه خبر : 27947

۷ درصد مشترکان منطقه یک تهران بدمصرف هستند

۷ درصد مشترکان منطقه یک تهران بدمصرف هستند

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آبفای منطقه یک تهران گفت: ۵ تا ۷ درصد مشترکان منطقه یک تهران، تا ۱۵ درصد منابع آبی این منطقه را مصرف می‌کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، غلامرضا محتسبی،  با اشاره به بند «ی» از تبصره ۸ قانون بودجه پارسال که بر اساس آن، هیئت وزیران به وزارت نیرو اجازه محدودیت آب برای مشترکان بدمصرف را داده است، گفت: بر اساس این مصوبه قانونی، در سال‌هایی که در تامین آب مشترکان محدودیت وجود داشته باشد، مشترکانی که بیش از دو برابر الگوی مصرف یعنی ۱۴ مترمکعب در هر ماه مصرف کنند، بدمصرف شناسایی می‌شوند.

 
وی افزود: در چنین شرایطی برای مشترکان بدمصرف، اخطار قطع آب صادر می‌کنیم که اگر توجه نکنند، پس از چند مرحله، محدودیت موقت برای آن‌ها ایجاد می‌شود.
معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آبفای منطقه یک تهران ادامه داد: اجرای این طرح از ۱۷ مهر آغاز شده؛ زیرا تقریبا ۵ تا ۷ درصد از مشترکان آبفای منطقه یک تهران، بدمصرف هستند و تا ۱۵ درصد منابع آبی این منطقه را مصرف می‌کنند.
 
وی گفت: برخی از مشترکان این منطقه، دو و نیم تا ۳ درصد بیشتر از مشترکان عادی، آب مصرف می‌کنند که در صورت بی توجهی به اخطارها، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ با محدودیت تامین آب مواجه می‌شوند

 

ارسال نظر