شناسه خبر : 27726

ناآرامی‌های اخیر باعث کاهش شدید فروش مواد غذایی در کشور شد

ناآرامی‌های اخیر باعث کاهش شدید فروش مواد غذایی در کشور شد

عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به اینکه اغتشاشات در کشور روی کسب و کارهای مختلف تاثیر گذاشته است، گفت: و ناآرامی‌های اخیر باعث کاهش شدید فروش مواد غذایی در کشور شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، محمد آقاطاهر، در خصوص آخرین وضعیت بازار مواد غذایی در کشور گفت: متاسفانه طی یک ماهه اخیر و در پی اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور ناامنی ایجاد شده و به همین دلیل روی کسب و کارهای مختلف تاثیر گذاشته است.

وی افزود: به همین دلیل در بازار رکود ایجاد شده و شاهد کاهش فروش مواد غذایی در کشور بودیم به طوری که واحدهای صنفی و فروشنده‌ها آسیب زیادی از این امر دیده و برخی از آنها که در محدوده این اعتراضات و اغتشاشات بوده‌اند بالاجبار تصمیم گرفتند که مغازه‌ها و واحدهای فروش خود را تعطیل کنند.

آقاطاهر اظهار کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد آرامش و امنیت کامل در جامعه باشیم، چون در این صورت بازارهای به ثبات رسیده و در آینده شاهد رونق و شکوفایی دوباره آنها هستیم؛ بنابراین می‌توان گفت اقتصاد کشور آسیب زیادی از اغتشاشات اخیر دیده است.

این عضو اتحادیه بنکداران مواد غذایی خاطرنشان کرد: طبیعتاً در حال حاضر قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کرده که در صورت ادامه تجمعات اخیر نیز اوضاع آنها بغرنج‌تر خواهد شد و حتی پیش‌بینی پذیری اقتصاد کشور را به شدت کاهش داده و تولیدکنندگان و فروشندگان با مشکلات زیادی در این خصوص روبرو هستند.

 

ارسال نظر