شناسه خبر : 27713

اختصاصی چابک آنلاین؛

قیمت مسکن به ثبات نسبی رسید/ حجم معاملات کاهش محسوسی دارد

قیمت مسکن به ثبات نسبی رسید/ حجم معاملات کاهش محسوسی دارد

یک عضوهیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران،از رکود حاکم بر معاملات در بازار مسکن خبر داد و گفت: در شروع سومین فصل ازسالجاری ، شاهد کاهش محسوس در حجم معاملات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.

چابک آنلاین، شراره عبازاده، سعید لطفی، درگفتگو با چابک آنلاین، با اشاره به ریسک پذیری بازارمسکن،افزود: در حال حاضر و به دلیل ریسک های غیراقتصادی در بازار مسکن، ریسک معاملات در این بازار افزایش یافته است، به همین خاطر بسیاری از متقاضیان، تمایلی برای خرید و فروش مسکن ندارند.

وی،تاکیدکرد: جان گرفتن معاملات در بازار مسکن نیازمند آرامش بیشتر در بازار مسکن و قابلیت پیش بینی ریسک قابل قبول برای معامله گران است چرا که خرید و فروش مسکن سرمایه بسیاری را می طلبد.

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران، قیمت ها در بازار مسکن به ثبات نسبی رسیده و بستر رونق معاملات فراهم است.

وی،پیش بینی کرد که با آرامش گرفتن بیشتر بازار مسکن، شاهد رونق در معاملات خواهیم بود .

لطفی،دررابطه با فروش متری واحدهای مسکونی در بازار سرمایه، گفت: در صورتی که زیرساخت های این موضوع مهیا باشد و سرمایه افراد در این مسیر حفظ شود، طرح کارآمدی برای سروسامان دادن به صنعت ساختمان کشور بوده و  با رونق صنعت ساختمان، چرخه اقتصادی کشور نیز سرعت می گیرد.

 

ارسال نظر