شناسه خبر : 27705

اعمال سلیقه شخصی در انجام عملیات وارسی پروازی

اعمال سلیقه شخصی در انجام عملیات وارسی پروازی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در عملیات وارسی پروازی (فلای چک) مشکلاتی ناشی از اعمال سلیقه شخصی وجود داشت، اما با ورود سازمان به این موضوع، مشکلات برطرف شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، کاپیتان محمد محمدی بخش، بر اساس اصلاحیه آیین نامه‌ای که بهمن ماه سال گذشته انجام شد، صلاحیت اداره هواپیمای وارسی پرواز (فلای چک) به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران واگذار شده، اما مجوز پرواز، تاییدیه و همچنین نظارت بر عملیات هوانوردی برعهده سازمان هواپیمایی کشوری است.

وی در پاسخ به این سوال که بر اساس شنیده‌ها، برخی اعمال سلیقه‌های شخصی مانع از فعالیت هواپیمای فلای چک می‌شود، از جمله جلوگیری از آموزش هر شش ماه یک بار خلبان فلای چک و همچنین گاهی جلوگیری از رصد فرودگاه‌ها توسط هواپیمای وارسی پرواز (فلای چک) می‌شوند گفت: این فرایند خالی از اشکال نبود، اما با ورود سازمان هواپیمایی کشوری، تذکر داده شده و مشکلات موجود نیز رفع شده است و نمی‌شود گفت یک سازمانی که کار می‌کند بدون اشکال است چراکه گاهی نواقص و اعمال سلیقه شخصی وجود دارد.

محمدی بخش یادآور شد: امروز برای عملیات وارسی پرواز (فلای چک) باند ۲۹ چپ فرودگاه مهر آباد در محل حضور داشتم و هفته آینده این باند رسما افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر