شناسه خبر : 26742

ایمن‌سازی جاده‌های منتهی به مرزهای غربی برای تسهیل تردد زائران

 ایمن‌سازی جاده‌های منتهی به مرزهای غربی برای تسهیل تردد زائران

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ایمن‌سازی جاده منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، رضا اکبری در سفر به خوزستان و بازدید از پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه از ایمن‌سازی جاده منتهی به مرزهای ۶ گانه کشور برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال پروژه‌های ایمن سازی در یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های منتهی به شش پایانه مرزی برای اربعین حسینی اولویت بندی و برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل نگهداری راه‌ها، خط کشی، تکمیل حفاظ بتنی، نصب تابلو علائم، روکش آسفالت رفع نقاط پرحادثه هستند که با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اجرایی شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه بازدیدهای انجام شده در هفته‌های گذشته از سوی مدیران سازمان بیانگر آن است که اقدامات انجام شده علی رغم اینکه با شرایط ایده آل فاصله دارد، بسیار خوب بوده است، ابراز امیدواری کرد: با تداوم برنامه ریزی‌ها، امیدواریم کیفیت ایمنی جاده‌ها برای سال‌های آینده بیش از الان ارتقا یابد.

اکبری خاطرنشان کرد: علاوه بر این، برای اربعین حسینی امسال اعتباری برای تکمیل و تجهیز پایانه‌های مرزی، اجاره ماشین آلات، تأمین سوخت آن‌ها و دیگر هزینه‌های جاری از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر گرفته شد که با اعتبار ایمن سازی جاده‌ها، حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

ارسال نظر