شناسه خبر : 26545

مجلس بر قیمت بلیت وسایل حمل و نقل زائران اربعین نظارت می‌کند

مجلس بر قیمت بلیت وسایل حمل و نقل زائران اربعین نظارت می‌کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی صورت گرفته و قطعا کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس از جنبه نظارتی خود برای برخورد با تخلفات احتمالی استفاده خواهد کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی، درباره تدابیر اندیشیده شده برای تردد زائران اربعین حسینی و اقدامات نظارتی کمیسیون عمران، بیان کرد: راهپیمایی اربعین برای ما ایرانی ها سفری مهم و ارزشمند از جنبه معنوی است. اکنون همه دولتمردان از سطوح عالیه تا پایین ترین سطح تلاششان بر این است که اقدامات و تدابیری اندیشیده شود تا زائران اربعین حسینی با کم ترین مشکل بتوانند در این راهپیمایی شرکت کنند.

کمیسیون عمران نیازمندی های زائران حسینی را دنبال می کند

این عضو کمیسیون عمران در ادامه اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس نیز جلساتی در این زمینه برگزار کرده است و در خصوص نرخ بلیت هواپیما و اتوبوس و سایر تمهیدات حوزه حمل و نقل برای این ایام بحث و بررسی صورت گرفته است و تقریبا یک هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای تسهیل حمل و نقل زائران در این ایام اندیشیده شده است. کمیسیون عمران به نمایندگی از مردم نظارت عالیه ای را در این حوزه داشته و نیازمندی های مردم را پیگیری می کند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس جنبه نظارتی خود را به کار خواهد بست و قطعا با تخلفات احتمالی در حوزه بلیت فروشی چه در بحث هواپیما و چه سایر وسایل حمل و نقل برخورد خواهد شد.

ارسال نظر