شناسه خبر : 26296

اختصاصی چابک آنلاین؛

بار مالیاتی ارزش افزوده قراردادهای اجاره بر دوش مستاجران است

بار مالیاتی ارزش افزوده قراردادهای اجاره بر دوش مستاجران است

یک عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک، در خصوص انتخابات هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران، گفت: در حال حاضر ۱۰۴ نفر از کاندیدای شرکت کننده دراین دوره از انتخابات هیات مدیره اتحادیه مشاورین املاک تایید صلاحیت شده اندکه براین اساس ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و ۳ نفر به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب می شوند.

چابک آنلاین، شراره عبازاده، احمدآذری، درگفت و گو با چابک آنلاین،افزود: تغییر فرایند و نحوه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده یکی از برنامه ها و اهدافی مشترکی است که مستلزم تعامل با اداره دارایی در خصوص اخذ مالیات بر ارزش افزوده به صورت عادلانه است.

وی، خاطرنشان کرد که تمام بار مالیاتی ارزش افزوده قراردادهای اجاره که توسط اداره مالیاتی اخد می شود بر دوش مستاجران است.

آذری ، اضافه کردکه مالیات  بر ارزش افزوده  قراردادهای خرید و فروش نیز به علت اینکه مالیات به صورت مستقیم از طرفین قرار داد اخذ نمی شود، ممکن است در طی فرایند معاملات چندین بار اخذ شود .

عضوهیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک، گفت: تسریع در فرایند صدور کد رهگیری از دیگر اهداف و برنامه هایی است که میتواند پیگیری شود.

انتخابات هیات مدیره اتحادیه مشاورین املاک تهران، روز  7 شهریور ماه سال 1401  برگزار خواهد شد .

دراین انتخابات یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک انتخاب خواهند شد.

 

ارسال نظر