شناسه خبر : 25703

بیش از ۵۴۰ هکتار از ارضی ملی آزادسازی و رفع تصرف شد

بیش از ۵۴۰ هکتار از ارضی ملی آزادسازی و رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بیش از ۵۴۰ هکتار از اراضی ملی پارسال در استان آزادسازی و رفع تصرف شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال بابیان اینکه بیش از ۵۴۰ هکتار از اراضی ملی پارسال در استان آزادسازی و رفع تصرف شده است، گفت: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان کوتاه نخواهد آمد و بدون شک برخورد سخت و بدون اغماض در انتظار آن‌ها خواهد بود.

رجبی اضافه کرد: برای اولین بار قرارگاه پیشگیری و مبارزه با متصرفین اراضی ملی تشکیل شده و هدف آن مبارزه جدی و قاطعانه با متخلفان این حوزه و دست‌اندازان به بیت المال است.

وی افزود: طی سال گذشته بیش از ۵۴۰ هکتار از اراضی ملی در استان آزادسازی و رفع تصرف شد و دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان کوتاه نخواهد آمد و بدون شک برخورد سخت و بدون اغماض در انتظار آن‌ها خواهد بود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: در این حوزه از حیث پیشگیری نیازمند همدلی، همکاری و هم‌افزایی هستیم، تا شاهد این حجم از تصرفات به اراضی ملی نباشیم.

رجبی تاکید کرد: قطعاً در این حوزه دستگاه قضایی در راستای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم مطالبه‌گر خواهد بود، تا تصرفات اراضی ملی و بیت المال به حداقل برسد.

این مقام مسئول اظهار داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در بحث اراضی استعلامات لازم را اخذ نمایند و فریب افراد سودجو را نخورند و اقدام به تصرف نکنند، زیرا در این صورت دستگاه قضایی مصمم به برخورد است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: کارگروه ویژه در بحث پیگیری اجرای احکام صادره در این حوزه در دادستانی قزوین تشکیل شده و بدون شک اجرای آراء قطعیت یافته با جدیت در دستور کار قرار دارد و طی ماه‌های آینده بسیاری از این احکام بلااقدام، اجرایی می‌شود.

 

ارسال نظر