شناسه خبر : 24573

کشف و توقیف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

کشف و توقیف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و پارچه خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ کارآگاه «هدایت بهرامی» توضیح داد: با انجام اقدامات فنی اکیپ عملیاتی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۴۰ میلیاردریال از کارواشی در محدوده خیابان خاوران تهران شدند.

وی عنوان داشت: طی بازرسی‌های اولیه مشاهده گردید محل نگهداری فاقد شناسه وکاربری انبارمی باشد همچنین کالاهای موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی می‌باشدو از مبادی غیر رسمی و بصورت قاچاق وارد شده ودر سامانه جامع تجارت و انبار‌ها ثبت نشده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۴۴۵ رول (۲۶۷۰۰ متر) پارچه، ۲۶دستگاه ماکروفر، ۵۸ دستگاه آبمیوه گیری، ۱۹ دستگاه جاروبرقی، ۷۰ دستگاه قهوه ساز، ۴ دستگاه خردکن، ۳۹۰ عددلیوان، ۵ بسته عایق حرارتی بوده که پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق اینگونه لوازم که مشابه با کیفیت تولید داخل دارند باعث تعطیلی کارگاه‌های تولیدی و از بین رفتن مشاغل می‌شود لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر