شناسه خبر : 24026

۱۱۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

۱۱۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

وزیر ارشاد کابینه سیزدهم با بیان اینکه دولت به دنبال عدالت در توزیع اعتبارات و خدمات است، گفت: برای تحقق این هدف یکی از بالاترین اعتبارات کشور به مجتمع فرهنگی استان سمنان تعلق گرفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، محمد مهدی اسماعیلی صبح پنجشنبه در نخستین برنامه سفر رسمی خود به استان سمنان و در مراسم راه اندازی مجدد پنج پروژه فرهنگی استان سمنان در سالن شهید فهمیده آرادان درباره وضعیت کلی اعتباری و پروژه‌های کشور، تاکید کرد: ۱۱۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که اتلاف منابع است.

وی افزود: ما در دولت مردمی تصمیم بر این داریم که پروژه جدیدی را مگر خیلی اضطراری، کلنگ زنی نکنیم تا این وضعیت به اتمام برسد بنابراین هدف اصلی سفر به استان سمنان این است که بتوانیم پروژه‌های این گونه را شناسایی کنیم.

وزیر ارشاد اسلامی کابینه سیزدهم همچنین بیان کرد: دولت پروژه‌های بالای ۵۰ درصد را در اولویت دارد، بیان کرد: برخی از پروژه‌ها حتی کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما نگاه دولت بر این است که تمام پروژه‌ها به اتمام برسد و امیدواریم به زودی این اتفاق با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد، به انجام برسد.

اسماعیلی افزود: پروژه مرکز فرهنگی سمنان یکی از بالاترین اعتبارات کشور را به خود اختصاص داد چرا که این طرح یکی از مهمترین پروژه‌های استان سمنان محسوب می‌شود و نشان می‌دهد دولت به دنبال عدالت در توزیع اعتبارات و خدمات است.

وی گفت: نگاه دولت بر این است که باید زیرساخت‌ها مهیا باشد تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه باشیم، بیان کرد: همه کشورمان از ظرفیت‌های فرهنگی و منابع انسانی فرهیخته برخوردار است و استان سمنان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره درخشیده است.

ارسال نظر