شناسه خبر : 23935

انبار بزرگ برنج نامرغوب خارجی کشف و پلمب شد

انبار بزرگ برنج نامرغوب خارجی کشف و پلمب شد

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ گفت: با ورود گشت مشترک دادستانی تهران یک انبار بزرگ در خیابان مولوی تهران که برنج نامرغوب خارجی را به عنوان برنج ایرانی بسته بندی، نگهداری و عرضه می کرد، کشف و پلمب شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، رحیم گل زاده با اعلام خبر کشف و پلمب یک انبار بزرگ در خیابان مولوی تهران که برنج نامرغوب خارجی را به عنوان برنج ایرانی بسته بندی، نگهداری و عرضه می کرد، اظهار کرد: بازرسی از این انبار در گشت مشترک دادستانی با دستور دادستان تهران و به منظور نظارت بر بازار و نحوه توزیع مایحتاج عمومی اجرا شد که با توجه به تخلفات مشاهده شده، دستور پلمب آن صادر شد.

معاون دادستان تهران با اشاره به استنکاف مالک از بازگشایی درب انبار مذکور، بیان کرد: با اقدامات فنی و دستور قضایی درب انبار باز و در بازرسی از محل، مشاهده شد که میزان قابل توجهی برنج نامرغوب خارجی در بسته بندی برنج ایرانی انبار شده و در حال عرضه است.

گل زاده افزود: کیسه های خالی برنج خارجی و دستگاه دوخت در انبار بود و مالک به صورت غیرمجاز اقدام به بوجار برنج می کرد که گزارش تنظیم و در راستای پیشگیری از عرضه، انبار پلمب شد.

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ با اشاره به اینکه هدف اصلی گشت مشترک در این حضور میدانی، نظارت و بازرسی از تعدادی انبار برنج بود، تصریح کرد: متاسفانه گرانفروشی در برخی موارد مشهود بود که برخورد تعزیراتی صورت گرفت و در برخی موارد برنج مرغوب با غیر مرغوب مخلوط و به فروش می‌رسید.

به گفته معاون دادستان تهران برنامه گشت مشترک بازار با پیگیری دادستانی تهران و حضور نمایندگان سازمان تعزیرات، وزارت بهداشت، اتاق اصناف، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت به طور مستمر در سطح پایتخت اجرا می شود و مقام قضایی و نمایندگان سازمان‌های دخیل در بازرسی از اماکن و واحدهای صنفی، با مشاهده جرایم و تخلفات دستور ات لازم را در محل صادر می‌کنند.

 

ارسال نظر