شناسه خبر : 23852

تسلای چین به تولید ۷۰ درصد قبل از قرنطینه بازگشت

تسلای چین به تولید ۷۰ درصد قبل از قرنطینه بازگشت

شرکت خودروسازی تسلا، تولید هفتگی کارخانه خود در شانگهای را به نزدیک ۷۰ درصد از سطحی که قبل از قرنطینه کووید-۱۹ در شهر کار می‌کرد، بازگرداند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، بازگرداندن تولید به سطوح قبل از قرنطینه برای تسلا در کارخانه گیگافکتوری شانگهای، در بحبوحه قرنطینه مداوم مرکز اقتصادی چین که کارخانه را مجبور به تعطیلی ۲۲ روزه کرد، چالشی بود.

 در حالی که دولت، کمک قابل‌توجهی به تسلا برای بازگشایی کرده بود، این شرکت با موانع متعددی مانند کارگران ناکافی و همچنین مشکلات لجستیکی که بر تامین قطعات، از جمله مهار سیم‌ها تاثیر می‌گذاشت، مقابله کرده است. این مورد باعث شد در بسیاری از مواقع، برنامه‌های بازگشایی یا افزایش تولید را به تاخیر بیندازد و حتی بیشتر تولید خود را در یک نقطه متوقف کند.

طبق داده‌های منتشر شده توسط انجمن خودروهای مسافری چین، کارخانه تسلا پس از بازگشایی در ۱۹ آوریل، ۱۰۷ هزار و ۵۷ دستگاه خودرو تا پایان آوریل تولید کرد که ۱۵۱۲ دستگاه از آنها را به فروش رساند. این در مقایسه با ۶۵ هزار و ۸۱۴ خودروی فروخته شده در ماه مارس و کمترین میزان فروش از آوریل ۲۰۲۰، چهار ماه پس از آغاز تحویل خودروهای ساخت چین توسط کارخانه بود.

 

ارسال نظر