شناسه خبر : 23224

شورای آرد و نان تصمیمی برای تغییر قیمت ندارد

شورای آرد و نان تصمیمی برای تغییر قیمت  ندارد

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شورای آرد و نان تصمیمی برای تغییر قیمت نان در واحد‌های نان سنتی آزادپز ندارد و حتی جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، محمد قربانی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، درباره افزایش خودسرانه قیمت نان در روزهای اخیر در برخی نانوایی‌ها اظهار داشت: قیمت نان در نانوایی‌های سنتی که تغییری نخواهد داشت و حتی پس از آغاز طرح هم قیمت نان با نرخ‌های قبلی و با کارت‌های بانکی قابل خرید است؛ قیمت نان‌ها در واحدهای آزاد نیز با وجود درخواست بررسی قیمت تغییری نداشته است و ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان تصمیم‌گیری در این خصوص نداشته و حتی جلسه‌ای تشکیل نداده است.

وی افزود: هیچ واحد نانوایی از جمله آزادپز و یارانه‌ای نوع اول و دوم اجازه افزایش قیمت محصولات خود را ندارند و خودسرانه نمی‌توانند افزایش قیمت داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: همان‌طور که افزایش قیمت ماکارونی به‌طور رسمی اعلام شد در صورتی که برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان نیز وجود داشته باشد به‌صورت رسمی اعلام می‌شود. 

ارسال نظر