شناسه خبر : 36030

هزینه‌های انجام فیزیوتراپی چگونه است؟

هزینه‌های انجام فیزیوتراپی چگونه است؟

مسئول بخش فیزیوتراپی بیمارستان ارتوپدی شفایحیائیان نسبت به افزایش روند بی‌تحرکی در جامعه و بروز مشکلات اسکلتی عضلانی هشدار داد و در عین حال نسبت به عملکرد بیمه‌ها در زمینه تعیین سقف جلسات فیزیوتراپی برای هر بیمار انتقاد کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، عاطفه طاهرخانی، با تاکید بر اینکه بخش فیزیوتراپی بیمارستان شفایحیائیان طرف قرارداد با سازمان‌های بیمه‌گر پایه است،‌ اظهار کرد: هزینه هر جلسه فیزیوتراپی با احتساب بیمه مبلغی کمتر از ۴۰ هزار تومان می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد بیمه‌ها نسبت به اعلام تعداد سقف جلسات فیزیوتراپی، بیان کرد: به عنوان مثال بیمار مبتلا به MS نیاز دارد که تا آخر عمر فیزیوتراپی شود تا کیفیت زندگی‌اش کاهش نیابد اما با تعیین سقف جلسات فیزیوتراپی بیمار ممکن است نتواند به شکل آزاد برای درمان مراجعه کند و از ادامه روند درمانی منصرف شود.

طاهرخانی در خاتمه نسب به افزایش بروز بی‌تحرکی در بین افراد هشدار داد و تصریح کرد: این موضوع بویژه در دوره کرونا به علت عدم تحرک، تشدید شد و پس از آن مردم دردهای اسکلتی‌ و عضلانی زیادی را تجربه کردند. موضوع بسیار مهم داشتن تحرک کافی و انجام ورزش است که بتوانند جلوی مشکلات اسکلتی و عضلانی را بگیرند.

 

ارسال نظر