شناسه خبر : 2407

با حضور شریعتمداری انجام می‌شود؛

افتتاح هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال پروژه صنعتی و تولیدی در سفر به سمنان

افتتاح هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال پروژه صنعتی و تولیدی در سفر به سمنان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ششمین روز از هفته دولت با سفر به استان سمنان سه طرح صنعتی را با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال و اشتغال ۲۷۰ نفر را افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رساند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه خود در سفر به استان سمنان از خط تولید شرکت عقاب افشان بازدید و سپس خط تولید یک شرکت اتومبیل‌‌‌‌سازی را با سرمایه‌‌‌‌گذاری هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال و اشتغال افتتاح خواهد کرد.

در ادامه برنامه سفر شریعتمداری به استان سمنان، طرح توسعه شرکت شیمیایی کلران در سمنان با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار تن کلرور کلسیم و ۱۶ هزار و ۸۰۰ تن سود سوزآور مایع و با سرمایه‌گذاری حدود ۲۷۰ میلیارد ریال را به بهره‌‌‌‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این طرح توسعه، زمینه اشتغال حدود ۵۰ نفر فراهم می‌‌‌‌شود.

همچنین بهره‌‌‌برداری از تولیدی نساجی در شهرستان گرمسار نیز از دیگر برنامه‌‌‌‌های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سمنان است که این واحد تولیدی با سرمایه‌‌‌‌‌‌گذاری حدود ۱۷۳ میلیارد ریال ظرفیت تولید ۳۴ هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن و اشتغالزایی حدود ۵۰ نفر را خواهد داشت.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و نشست با صاحبان صنایع و کارآفرینان از دیگر برنامه‌‌‌های سفر شریعتمداری به استان سمنان است. 

ارسال نظر