شناسه خبر : 37097

ارزان ترین پایانه های مرزی برای بلیت اتوبوس اعلام شد

ارزان ترین پایانه های مرزی برای بلیت اتوبوس اعلام شد

دو پایانه مرزی باشماق و تمرچین در مقایسه با سایر پایانه های مرزی در نرخ بلیت اتوبوس ارزان ترین پایانه ها هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق بررسی های صورت گرفته وطبق اعلام آخرین نرخ های عرضه شده بلیت اتوبوس برای پایانه های  شش گانه مرزی مشخص شد که نرخ بلیت در دو مسیر پایانه مرزی باشماق و تمرچین در مقایسه با سایر پایانه ها ارزان تر است و به گفته مسئولان ستاد اربعین تمهیدات گسترده ای برای این دو پایانه مرزی در نظر گرفته شده و طبق اعلام مسئولان سازمان هواشناسی هوای این دو پایانه در مقایسه با سایر پایانه ها خنک تر است.

طبق آخرین نرخ های علام شده برای مسیر تهران آذربایجان غربی برای  پایانه مرزی تمرچین  برای  اتوبوس های ۲۵ نفره ۶۷۰ هزار تومان،  اتوبوس ۳۲ نفره ۵۵۰ هزار تومان، اتوبوس ۴۴نفره  ۴۰۰هزار تومان تعیین شده است. 

همچنین برای مسیر تهران _کردستان پایانه مرزی باشماق  نرخ اتوبوس ۲۵ نفره ۷۹۴ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۱۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۱۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

گفتنی است پیش از این داریوش باقر جوان اعلام کرده بود، نرخ مصوب بلیت اتوبوس ها از ۵۰۰تا ۶۸۰ هزار تومان است و این نرخ ها با توجه به نوع اتوبوس و تعداد صندلی ها و همچنین اتوبوس های اجاره شده ترکیه ای  تغییر خواهد کرد.

 

ارسال نظر