شناسه خبر : 7445

۴۴۸ بیمار صعب‌العلاج تحت خدمات بیمه‌ای کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار دارند

448 بیمار صعب‌العلاج تحت خدمات بیمه‌ای کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۴۸۸ بیمار خاص و صعب‌العلاج در سطح استان تحت خدمات بیمه‌ای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار دارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، عزیز سهندی با اشاره به اینکه کمیته امداد تسهیلات و حمایت‌های خوبی را برای بیماران خاص و صعب‌العلاج اختصاص می‌دهد، اظهار کرد: امسال ۴۸۸ مددجوی بیمار خاص و صعب‌العلاج در آذربایجان‌غربی مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۰۶ نفر مبتلا به بیماری صعب‌العلاج  و ۸۲ نفر جزء بیماران خاص بوده‌اند، افزود: در پنج ماهه نخست امسال برای درمان این مددجویان دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از این میزان هزینه، دو میلیارد و ۷۱ میلیون تومان مربوط به هزینه درمان بیماران خاص بوده است، ادامه داد: سایر هزینه‌ها برای درمان بیماران صعب‌العلاج صرف شده است.

وی پرداخت هزینه‌های دارویی، آزمایشگاه، بستری، پرداخت هزینه نگهداری و تهیه پروتز، نگهداری بیماران، کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی، پرداخت فرانشیز درمان، ارائه خدمات به بیماران خاص و تهیه لوازم پزشکی را از جمله فعالیت‌های این نهاد برای رفع مشکلات درمانی مددجویان برشمرد.

ارسال نظر