شناسه خبر : 6810

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان خبرداد؛

تامین اجتماعی امسال ۲۰۰۰ میلیارد در لرستان هزینه می‌کند

تامین اجتماعی امسال ۲۰۰۰ میلیارد در لرستان هزینه می‌کند

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال دو هزار میلیارد در دو بخش بیمه و درمان در استان هزینه کنیم؛ از کسب رتبه دوم در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری خبر داد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از مهر، علی جهانی صبح امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته تأمین اجتماعی اظهار داشت: کارکردهای سازمان تأمین اجتماعی و عملکرد آن در این هفته تشریح می‌شود.

سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۴۵ درصد جمعیت لرستان را تحت پوشش دارد

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۴۵ درصد جمعیت استان را تحت پوشش دارد، تصریح کرد: نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند و ۲۲۰ هزار بیمه شده اصلی داریم.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه ۷۰ هزار نفر مستمری بگیر و ۳ هزار نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان داریم، افزود: ۳۲ نوع خدمت کوتاه مدت و در مجموع ۴۰ نوع خدمت کوتاه مدت و بلندمدت به جامعه تحت پوشش خود ارائه می‌دهیم.

تأمین اجتماعی در دو بخش درمان و بیمه ماهانه ۱۴۰ میلیارد هزینه می‌کند

جهانی با اشاره به اینکه ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در بخش بیمه داریم و سال گذشته ۱,۲۰۰ میلیارد تومان در استان هزینه کرده ایم، گفت: در مجموع هزینه‌های بیمه‌ای و درمانی استان ۱۴۰ میلیارد تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم که امسال در بخش بیمه‌ای و درمان بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه داشته باشیم، تصریح کرد: تأمین اجتماعی تا سال ۹۶ در سطح کشور رتبه ۳۲ و ۳۳ را داشته است و طی یک سال گذشته با توجه به ۱۰۰ شاخص بیمه‌ای جزو ۱۰ استان برتر کشور شده ایم.

الکترونیکی شدن همه پرونده‌های بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر فرآیندی را طی می‌کنیم تا تمام اسناد بیمه شدگان را در فضای الکترونیک اسکن کنیم، ادامه داد: پرونده‌های همه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان استان را تا پایان سال الکترونیک می‌کنیم.

 

ارسال نظر