شناسه خبر : 6040

مهلت صندوق هنر برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اهالی فرهنگ تا ۳۱اردیبهشت ماه

مهلت صندوق هنر برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اهالی فرهنگ تا 31اردیبهشت ماه

صندوق اعتباری هنر با صدور اطلاعیه‌ای از متقاضیان خواست نسبت به تکمیل سریع‌تر مراحل عضویت خود اقدام کنند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، از آنجا که براساس مقررات، ارائه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است، با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، آن دسته از متقاضیان که تاکنون نسبت به ثبت نام عضویت در صندوق اعتباری هنر اقدام نکرده اند تا 31 اردیبهشت فرصت دارند، نسبت به تکمیل فرآیند عضویت، ویرایش و در صورت لزوم اصلاح اطلاعات خود از طریق وب سایت صندوق به ‌نشانی www.honarcredit.ir اقدام کنند. در غیر این صورت امکان دریافت کد عضویت تا پایان زمان ثبت نام بیمه تکمیلی وجود نخواهد داشت.
بر اساس این خبر، از تمام کاربران و متقاضیان عضویت صندوق اعتباری هنر درخواست می شود هنگام تکمیل اطلاعات ثبت نام دقت و کلیه عناوین فرم ثبت نام را با دقت تکمیل کنند. تکمیل نکردن فرم ثبت نام یا درج اطلاعات ناقص به منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضیان بوده و صندوق هیچ تعهدی در قبال ارائه خدمات اعم از بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و سایر خدمات ندارد. شرایط و زمان ثبت نام بیمه درمان تکمیلی متعاقبا از طریق صندوق اعتباری هنراعلام خواهد شد.
صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان فعالیت خود را از فروردین 1383 آغاز کرد. در نخستین سال فعالیت 756 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور به عضویت این صندوق درآمدند. صندوق موسسه ای غیردولتی وغیرانتفاعی دارای شخصیت مستقل است که زیر نظر هیات امنا اداره می شود.

ارسال نظر