شناسه خبر : 5814

یک‌میلیارد تومان خسارت به سیل‌زدگان کشور پرداخت شد

یک‌میلیارد تومان خسارت به سیل‌زدگان کشور پرداخت شد

مدیرعامل بیمه کارآفرین کشور از پرداخت خسارت یک‌میلیارد تومانی به سیل‌زدگان در کشور خبر داد و گفت: بیشتر تمرکز ما در صنعت بیمه‌ای برای زندگی است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، محمد حیدری در حاشیه معارفه مدیر جدید بیمه امور شعب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با 56 شعبه در سراسر کشور و با فروش بیمه‌نامه هزار میلیارد تومانی 800 میلیارد تومان جبران خسارت داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: ترکیب  فروش بیمه نامه‌های ما 52 درصد بیمه‌های زندگی بوده و بقیه مربوط به حوادث غیرمترقبه است.

مدیرعامل بیمه کارآفرین کشور تصریح کرد: میانگین جهانی ضریب نفوذ دنیا 6 درصد است در ایران ضریب نفوذ دو و سه دهم درصد بوده که دو دهم درصد مربوط به زندگی  است و تلاش داریم که خودمان به مباحث افزایش امید به زندگی فعالیت کنیم.

وی  ادامه داد: سال گذشته 29 میلیارد و 400 میلیون تومان سود مشارکت به بیمه‌گذاران پرداخت کردیم.

حیدری یادآور شد: در حال حاضر اندوخته مالی ما در شرکت دو هزار و 500 میلیارد تومان است و معادل این رقم با سودی که به سرمایه‌گذاری تعلق گرفته است و با بازخورد سرمایه‌گذاری که بخشی تضمینی و مازاد است.

وی ادامه داد: بنا نداریم با سایر شرکت‌های بیمه‌ای رقابت کنیم تصمیم ما تکمیل پایه‌های بیمه‌ای کشور بوده و سعی کردیم به روزترین نسخه‌های بیمه‌ای جهان را در کشور ارائه دهیم.

مدیرعامل بیمه کارآفرین خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر بیمه مرکزی به صورت ناظر به صورت فصلی اندوخته‌های مالی بیمه‌ها را کنترل کرده و متناسب با سرمایه‌های و اندوخته‌های خود اجازه فروش بیمه‌ نامه‌ها را صادر می‌کند.

وی ادامه داد: اصول زندگی در بیمه‌های حرفه‌ای رعایت شده و در بخش سرمایه‌گذاری نظارت‌ها به صورت منظم انجام شده و همه فعالیت‌ها باید گزارش شود امکان ورشکسته شدن بیمه زندگی وجود ندارد.

حیدری با اعلام اینکه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم در حوزه بیمه‌ای حساسیت‌های خاصی دارند، گفت: با وجود مراقبت‌ها نباید نگران ورشکستگی بیمه‌های زندگی باشیم ولی در بیمه اموال وجود دارد.

وی یادآور شد: حساسیت روی شبکه فروش داریم و اعتقاد داریم که فروش باید صادقانه باشد.

مدیرعامل بیمه کار آفرین با اعلام اینکه صنعت بیمه یک رکن اقتصاد است، افزود: حفاظت از سرمایه‌های که احتمال وقوع خطرات را زیرحمایت قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: در حوزه اموال میزان ضریب نفوذ بیمه‌ای تا حدودی با دنیا برابری می‌کنیم ولی در بیمه نامه زندگی تا حدود میزان ضریب نفوذ ما کم است.

حیدری در پایان گفت: به سیل‌زدگان کشور  به دو پروژه عمرانی، آتش‌سوزی و خودرو  و به صورت کلی در کشور حدود یک‌میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم که در استان مازندران میزان پرداختی ما 100 میلیون تومان است.

 

 

ارسال نظر