شناسه خبر : 5084

مدیرعامل بیمه تجارت نو :

تعرفه پایین‌تر از سایر بیمه‌ها مزیت رقابتی تجارت نو است!

تعرفه پایین‌تر از سایر بیمه‌ها مزیت رقابتی تجارت نو است!

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو گفت : از آنجا که تجارت‌نو یک شرکت بیمه ای جنرال است می‌تواند در تمام رشته های بیمه ای فعالیت کند. به طور مثال در سال جاری مذاکره با بیشتر بیمارستان‌های بزرگ کشور صورت گرفت که همگی منجر به انعقاد قراردادشد و تعرفه رقابتی و پایین‌تر از سایر بیمه‌ها و صدور معرفی نامه آنلاین دو ویژگی متمایز ارائه خدمات در این زمینه است.

به گزارش چابک آنلاین ، نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو ضمن بر شماری آخرین سیاست‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌های شرکت که بر روی ریل اجرا قرارگرفته‌اند سرعت حرکت قطار پیشرفت را به تزریق هرچه بیشتر سرمایه از سوی سهامداران منوط دانست.

وی با تاکید براینکه ترکیب سهامداری بیمه تجارت‌نو ارزنده و قابل اتکا بوده و این اتفاق سبب‌ساز ورود پورتفوهای بالقوه وارزشمند به بیمه تجارت‌نو شده است افزود: شرکت متناسب با گروه سهامداران در حوزه مهندسی و انرژی تخصص خوبی دارد که در این راستا خدمات گسترده‌ای به شرکت نفت و گاز پارسیان و شرکت ملی نفتکش ارائه می‌شود.

نوراللهی با بیان اینکه واحدهای ستادی و شعب بیمه تجارت‌نو در استان‌های مختلف راه‌اندازی شده افزود: دوران حساسی از زندگی بیمه تجارت نو سپری می‌شود. در سال جاری چند مشتری خیلی خوب بیمه‌ای جذب شد که در مجموع بیش از پورتفوی دوسال گذشته بیمه تجارت‌نو برای شرکت عایدی داشت این یعنی ما باید در زمینه توسعه و غنی‌کردن شعب استان‌ها و ارائه سرویس ارزنده به این دست از بیمه‌گذاران تلاش بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو عنوان کرد: در حال حاضر مسکن تمامی مددجویان سراسر کشورکمیته امداد امام خمینی (ره) تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی این شرکت است. در بیمه‌های شخص ثالث خودروهای صفرکیلومتر با سایپا همکاری داریم، قرارداد ارزنده‌ای با وزارت راه و شهرسازی نیز نهایی شده است. همچنین درخصوص ارزیابی خسارت نرم‌افزاری مخصوص شرکت تهیه شده تا کلیه امور بدون نیاز به کاغذ انجام شود.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به موفقیت‌های این شرکت اظهارداشت: در ارزیابی فعالیت بنگاه‌های اقتصادی برای سال ۹۶ این شرکت در بین ۱۰۰ شرکت برتر، رتبه اول "بهره‌وری کل عوامل" را در صنعت بیمه به دست آورد؛ به این معنا که هزینه تمام شده بیمه نامه‌های ما پایین‌تر از شرکت‌های دیگر است و شرکت با بهره‌وری عملیاتی ویژه‌ای خدمات ارائه می‌کند.

 

 


 

ارسال نظر