شناسه خبر : 4912

مستمری بگیران بوشهری ماهانه حدود شش هزار میلیارد تومان حقوق دریافت می‌کنند

مستمری بگیران بوشهری ماهانه حدود شش هزار میلیارد تومان حقوق دریافت می‌کنند

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که چیزی حدود ۸۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، عبد الله شیرکوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌ای کشور در حال حاضر 42 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش دارد که سه میلیون و 700 نفر مستمری بگیر این سازمان هستند و ماهانه چیزی حدود شش هزار میلیارد تومان حقوق مستمری می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 80 درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: در حال حاضر 850 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در استان وجود دارد که 325 هزار نفر آن بیمه شده اصلی و ما باقی بیمه شده تبعی هستند.

شیرکوند در ادامه افزود: چیزی حدود 27 هزار نفر مستمری بگیر در سطح استان از سازمان تامین اجتماعی مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: رویکرد این سازمان رویکرد سه جانبه گرایی میان کارفرما، بیمه شده و دولت است  است و رسالت آن تعامل است و مهم‌ترین برنامه‌های آن پوشش بیمه‌ای احاد مختلف جامعه در سطح وسیع است.

شیرکوند با اشاره به اینکه 18 نوع خدمات از سوی سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود گفت: یکی از این خدمات، بیمه زنان خانه دار و بیمه اتباع خارجی است که مجوز اقامت و فعالیت شغلی داشته باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در پایان با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه این سازمان توسعه خدمات الکترونیک است گفت: در حال حاضر 22 خدمات به صورت الکترونیکی از جمله خدمات نوبت دهی الکتورنیک، در حال انجام است انجام است که هدف از این کار ارائه خدمات آسان و تسهیل دسترسی ارباب رجوع به خدمات تامین اجتماعی است.

 


 

ارسال نظر