شناسه خبر : 4904

بیمه ما به فروش هوشمندانه همراه با صداقت تاکید دارد

بیمه ما به فروش هوشمندانه همراه با صداقت تاکید دارد

نشست هم اندیشی نمایندگان شبکه فروش استان گلستان بیمه "ما"، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین ،در این نشست که با محوریت بررسی و ارزیابی عملکرد نمایندگان و رفع موانع و شناسایی فرصت‌ها در راستای ارتقای فروش برگزار شده بود،  حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ضمن تاکید بر نقش شبکه فروش در صنعت بیمه خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب و کار با همکاری شبکه فروش محقق می‌شود و این موضوع مستلزم آموزش نمایندگان و تجهیز آنها به دانش روز بیمه‌ای است.

وی یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف تبیین شده  بیمه "ما"  را مشارکت ارکان شرکت بویژه نمایندگان عنوان کرد و  تعامل هر چه بیشتر شبکه فروش و ستاد شرکت را مورد تأکید قرار داد.

بهاری فر به فروش هوشمندانه همراه با صداقت اشاره کرد و گفت:  باید همانند سالهای گذشته ، صداقت، تعامل و انعطاف را سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از گذشته تعاملات خود را به عنوان بیمه گر با شبکه فروش و بیمه گذار بهبود ببخشیم.

گفتنی است در این نشست، عموزاد رییس شعبه گرگان به ارائه گزارش عملکرد شعبه در یک سال گذشته پرداخت و  نمایندگان نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود شرایط شرکت اعلام کردند. همچنین  با طرح سوالاتی مسائل و مشکلات خود را با برخی مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه "ما"مطرح کردند.

 

 


 

ارسال نظر