شناسه خبر : 4729

دریافت وام اشتغال روستایی مشروط به بیمه اجتماعی شده است

دریافت وام اشتغال روستایی مشروط به بیمه اجتماعی شده است

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام با اشاره به تلاش های سرواندام، مدیر استان ایلام ، وام‌ها و اعتبارات روستایی را منوط به ارائه مدارک بیمه ای دانست.

به گزارش چابک آنلاین ،ایوب درویشی، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام که برای دیدار و گفت و گو با محمدرضا واعظ مهدوی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر حضور یافته بود، در جمع معاونان و مدیران صندوق گفت: با تشکیل کارگروه اشتغال در استانداری ایلام، اعطای هرگونه وام اشتغال مشروط به کامل کردن مدارک بیمه‌ای شد که تجربه بسیار موفقی را رقم زد.

درویشی با اشاره به تلاش های سرواندام، مدیر استان ایلام ادامه داد: بر اساس آن تجربه مقرر شد وام‌ها و اعتبارات روستایی نیز منوط به ارائه مدارک بیمه‌ای شود. معاون استاندار ایلام با موفق خواندن کارگروه اشتغال این استان از عضویت مدیران بیمه تأمین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان در این کارگروه خبر داد و گفت: با حضور این مدیران، اجازه نمی‌دهیم وامی اعطا شود مگر آنکه درخواست کننده حتماً تحت پوشش یکی از دو بیمه‌گر قرار داشته باشد، وی در پایان از اهتمام مدیرعامل و مدیران صندوق برای افزایش سطح پوشش بیمه‌ای روستائیان تشکر کرد.

 


 

ارسال نظر