شناسه خبر : 4583

۶۷ هزار بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

۶۷ هزار بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

مدیرعامل بیمه سلامت گفت: حمایت از بیماران خاص جزو برنامه‌های سازمان بیمه سلامت بوده و این روند ادامه پیدا می‌کند، سالانه ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از این بیماران اختصاص پیدا می‌کند و حدود ۶۷۰۰۰ نفر تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس ، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت درخصوص برنامه‌های سازمان بیمه سلامت برای سال آینده گفت: برنامه‌های این سازمان برگرفته از اسناد بالادستی است و تاکید بر این است که هزینه پرداختی از جیب مردم به ۲۵ درصد کاهش پیدا کند و یکی از اصلی‌ترن برنامه‌های بیمه سلامت در سال آینده ادامه دادن استقرار سامانه الکترونیک است.

وی افزود: مدیریت منابع یکی از رویکردهای جدی در سال آینده است، اجرای راهنماهای بالینی و توسعه ارتباط با انجمن‌های علمی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان برای سال آینده به شمار می‌رود.

موهبتی درخصوص حمایت بیمه سلامت از بیماری‌های خاص گفت: حمایت از بیماران خاص جزو برنامه‌های سازمان بیمه سلامت بوده و این روند ادامه پیدا می‌کند، سالانه ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از این بیماران اختصاص پیدا می‌کند و حدود ۶۷۰۰۰ نفر تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند.

مدیرعامل بیمه سلامت تصریح کرد: برخی از داروهای این بیماران پوشش ۱۰۰درصدی دارند و برخی از داروهای دیگر نیز از پوشش حمایتی ۵۰ درصدی برخوردار هستند.

 


 

ارسال نظر