شناسه خبر : 4455

دکتر کاردگر در جلسه شورای مدیران مطرح کرد:

بیمه دانا در ۹ ماهه اول امسال حدود ۲۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد

بیمه دانا در 9 ماهه اول امسال حدود 2200 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با اشاره به رشد ۲۷ درصدی این شرکت در ۹ ماه امسال، اعمال نظارت هوشمند بر فرآیند عملیات پرداخت خسارت را عامل تأثیر‌گذاری در کاهش ضریب خسارت عنوان کرد.

به گزارش چابک آنلاین ، ابراهیم کاردگر در جلسه شورای مدیران این شرکت که در محل ساختمان سعدی برگزار شد، با ارائه‌گزارشی از عملکرد 9 ماهه شرکت، خواستار افزایش نظارت بر حوزه‌های مختلف ستادی و صف شد و اظهار داشت: برای کنترل و رسیدگی بهینه بر امور لازم است از ابزارهای نظارتی به درستی و به بهترین شکل ممکن استفاده شود که یکی از این ابزارها، بهره‌گیری از نظارت هوشمند است که موجب تقویت فرآیند کنترل سیستم خواهد شد.

وی، جلوگیری از پرداخت خسارت غیر واقع و یا تکراری را از فواید استفاده از نظارت هوشمند عنوان کرد و از مدیران شرکت خواست با استفاده درست و بهینه از امکانات و قابلیت‌های "داشبورد مدیریتی"، ضمن‌کوتاه‌کردن فرآیند امور، به تقویت ابزارهای نظارتی کمک شایانی داشته باشند.

کاردگر، دوری از انعقاد قراردادهای زیان‌ده را مورد تأکید قرار داد و افزود: خوشبختانه در 9 ماهه اول امسال حدود 2200 میلیارد تومان حق بیمه تولید‌کردیم که حاکی از رشد 27 درصدی بیمه دانا در این مدت بوده است.

وی گفت: اگر همین روند تا پایان امسال ادامه یابد، ضمن تحقق بودجه پیش بینی شده، موجب افزایش پرتفوی نیز می‌شود.

مدیر عامل بیمه دانا، ضریب خسارت در رشته بیمه درمان و شخص ثالث را از چالش‌های مهم صنعت بیمه توصیف کرد و اصلاح فرآیند سیستم پرداخت خسارت را یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش ضریب خسارت دانست و افزود: برای موفقیت بیشتر در پیشرفت امور لازم است فرایندهای سازمانی از جمله سیستم پرداخت خسارت اصلاح و بازنگری شود تا با کوتاه کردن این فرایندها، امور در مصدر واقعی خود قرار گرفته و اجرا شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، شکل‌گیری کمیته‌های جبران خدمات، ریسک، حسابرسی و سرمایه‌گذاری را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل و عملیاتی شدن این کمیته‌ها، نقش و تأثیر‌گذاری بیشتری از بیمه دانا در صنعت بیمه شاهد باشیم. 

 

 

ارسال نظر