شناسه خبر : 37355

اختصاصی چابک آنلاین؛

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده در فروش بیمه نامه رکورد زد

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده در فروش بیمه نامه رکورد زد

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده در۱۹ اسفندماه سال ۱۳۹۹ تاسیس شده و موضوع فعالیت آن، ارایه خدمات ارزش افزوده به استفاده کنندگان انواع تجهیزات الکترونیک ، تحلیل بازار تجهیزات الکترونیک،ارایه خدمات به صنایع مرتبط وخدمات نرم افزاری به بازار تجهیزات الکترونیک و سازماندهی وآموزش توسعه شبکه فروش برای ارایه خدمات مطلوب و گسترده در سراسرکشوراست.

به گزارش چابک آنلاین، فعالیت شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده درشرایط فعلی در خصوص صدور بیمه نامه تجهیزات الکترونیک بوده است.

مدیریت عاملی این شرکت را اکنون محمدرضا آقاجانی برعهده دارد.

با هدف آشنایی بیشتر گفتگویی هرچند مختصر بامحمدرضا آقاجانی مدیرعامل شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده صورت گرفته که ازنظر می گذرد:

 شرکت زبده با چه هدفی شکل گرفته و در حال حاضر مهمترین محورهای فعالیت آن بر چه بستری استوار است ؟

طراحی، توسعه، فروش و صدور محصولات بیمه‌های تجهیزات الکترونیک و ارائه دهنده خدمات ارزیابی و پرداخت خسارت به دارندگان این گونه تجهیزات در سطح کشور و کشورهای منطقه با رویکرد نوآورانه، نفوذ در بازار بیمه موبایل از طریق تنوع‌ بخشی به کانال‌های فروش و جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی از طریق ارتقای فرایندهای تعامل با آنها، توسعه محصولات بیمه‌ای جدید درحوزه محصولات الکترونیک جذاب و پیشبرد فعالیت‌های برندینگ و تبلیغات به منظور معرفی محصولات بیمه‌ای تجهیزات الکترونیک از جمله اهداف شکل گیری و محورهای فعالیت این شرکت بوده است.

 با توجه به فعالیت شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده در حوزه تجهیزات الکترونیک، مهمترین مزیت های این شرکت نسبت به سایر رقبا چیست؟

عرضه تخصصی محصولات بیمه‌های تجهیزات الکترونیک و خدمات ارزیابی و پرداخت خسارت با قیمت مناسب و متناسب با نیاز مشتریان مهمترین مزیت این شرکت به شمار می رود.

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده درسال گذشته چه میزان فروش داشته و به چند درصد از اهداف از پیش تعیین شده رسید؟

در سال گذشته این شرکت  موفق به تولید بیش از 200 هزار فقره بیمه نامه تجهیزات الکترونیک شده  و در عین حال بیش از 100 درصد اهداف محقق شد.

مهم ترین برنامه های توسعه‌ای این شرکت درسال جاری چیست؟

هدف شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده فروش  400،000 فقره بیمه نامه با حق بیمه  240،000،000،000 ریالی است.

در کنار این مورد، توسعه فروش بیمه نامه تجهیزات الکترونیک، توسعه فروش و ساختار خسارت و  فروش،پشتیبانی ،نرم افزار از دیگر اهداف این شرکت به شمار می رود.

ناگفته نماند که ایجاد، تکمیل، بهبود و پایش کیفیت ارزیابان ریسک و خسارت درحال همکاری با شعب و ستاد و ارائه آموزش های لازم به شعب  درخصوص ارزیابی ریسک و عملیات صدور بیمه نامه از دیگر اهدافی است که دنبال می شود.

با توجه به فضای حاکم بر کسب و کار تجهیزات الکترونیک، دورنمای فعالیت این شرکت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده در سال 1405 شرکتی پیشرو و نوآوردر ارائه محصولات و خدمات متنوع به استفاده کنندگان از تجهیزات الکترونیک خواهد بود. 

شرکت خدمات تجهیزات الکترونیک زبده با گسترش فعالیت ها و ایجاد زیر ساخت های لازم در زمینه تامین تجهیزات الکترونیک بازار هدف خود و انجام امور پشتیبانی مورد نیاز این بازار از قبیل تامین قطعه ، گارانتی ، بیمه و ارزیابی ، خدماتی متنوع ، متفاوت و جذاب را به همه  گروههای ذینفع خود ارائه خواهد داد.

ارسال نظر