شناسه خبر : 35172

بیمه البرز مشمول قطع برق شد

بیمه البرز مشمول قطع برق شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: بیمه البرز، سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان نقشه برداری کشور، شرکت مهندسی توسعه نفت، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از جمله ادارات پُر مصرف برق هستند که به اخطارها توجهی نکرده‌اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا؛ کامبیز ناظریان گفت: باوجود افزایش دمای هوای شهر تهران، شاهد پایداری کامل شبکه برق هستیم که این پایداری ناشی از همکاری قابل تقدیر مشترکان است.

وی با قدردانی از دستگاه های اجرایی که تاکنون همکاری ارزنده ای در مدیریت بار و مصرف برق داشته‌اند، افزود: همکاری ادارات تهران منجر به کاهش ۱۲۰مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج بار شده است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت ادامه داد: با توجه به اینکه حفظ پایداری کامل شبکه نیازمند همکاری همه جانبه مشترکان به ویژه دستگاه‌های اجرایی و اداری است، شاهد هستیم که تعدادی از ادارات باوجود اخطارهای داده شده، همچنان نسبت به رعایت مصوبات هیئت دولت بی‌توجه مانده‌اند.

ناظریان ادامه داد: همان‌گونه که پیش از این اعلام شده بود روز شنبه هر هفته اسامی این مشترکان پرمصرف به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی اعلام کرد: بیمه البرز، سازمان شهرداری های کشور، سازمان نقشه برداری کشور، شرکت مهندسی توسعه نفت، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از جمله اداراتی هستند که همکاری مناسبی نداشته و با توجه به دریافت چند اخطار کتبی، مشمول قطع برق شده‌اند.

  • پژمان

    آسیا به نوبت!

  • ملیحه

    حقشونه!

  • سیامند

    درود به اداره برق

ارسال نظر