شناسه خبر : 31412

رشد بیش از ۴۲ هزار برابری ضریب نفوذ صنعت بیمه پس از انقلاب

رشد بیش از ۴۲ هزار برابری ضریب نفوذ صنعت بیمه پس از انقلاب

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: حق بیمه تولیدی از ۲۷ میلیارد ریال به ۱۱۵ همت تبدیل شده است یعنی بیش از ۴۲ هزار برابر، درحالی که حق بیمه سرانه از عدد هشت دهم به سیزده هزار و ششصد تبدیل شده و بیش از هفده برابر شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: ضریب نفوذ بیمه پس از انقلاب رشد قابل توجهی داشته است و از عددی نزدیک به نیم قبل از انقلاب به یک و نه دهم رسیده و بیش از سه برابر رشد کرده است.

بنیادی گفت: رشد سه برابری ضریب نفوذ صنعت بیمه پس از انقلاب  درخصوص رشد صنعت بیمه در مدت زمان ۴۴ سال انقلاب گفت: ضریب نفوذ بیمه پس از انقلاب رشد قابل توجهی داشته است و از عددی نزدیک به نیم قبل از انقلاب به یک و نه دهم رسیده و بیش از سه برابر رشد کرده است.

وی افزود: همچنین حق بیمه تولیدی از ۲۷ میلیارد ریال به ۱۱۵ همت تبدیل شده است یعنی بیش از ۴۲ هزار برابر، درحالی که حق بیمه سرانه از عدد هشت دهم به سیزده هزار و ششصد تبدیل شده و بیش از هفده برابر شده است.

بنیادی ادامه داد: ما همچنین بیشترین میزان بخش خصوصی را در صنعت بیمه داشتیم از ۱۰ شرکت قبل از انقلاب به بیش از ۳۵ شرکت رسیدیم و از این تعداد به غیر از یک شرکت، بقیه در بخش خصوصی فعال هستند.

 

ارسال نظر