شناسه خبر : 30341

اختصاصی چابک‌آنلاین؛

سیاست بیمه مرکزی کاهش مداخلات در شرکت‌های بیمه‌ای است

سیاست بیمه مرکزی کاهش مداخلات در شرکت‌های بیمه‌ای است

رئیس کل بیمه مرکزی معتقداست که نوآوری در صنعت بیمه یک استراتژی اجتناب ناپذیر برای رشد و بقای صنعت بیمه است و با گذر از وضع موجود باید به وضع متناسب با نیازهای آینده رسید.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، چهارمین پویش فناورانه "سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه " امروز با حضور مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی‌ برگزار شد.

در پویش فناورانه امروز صنعت بیمه، از اپلیکیشن دی‌دار و مرکز نوآوری بیمه دی و سامانه پاساژ بیمه رونمایی شد.

”مجید بهزادپور" گفت: نوآوری در صنعت بیمه آغاز شده و بیمه مرکزی یا سه شنبه های نوآورانه می خواهد محلی برای دیده شدن این نواوری ها و انتقال تجربه در این زمینه باشد.

وی، بااشاره به مرکز نوآوری صنعت بیمه، اظهارداشت: سه‌شنبه‌های نوآورانه تا پایان سالجاری ادامه خواهد داشت و پس از فعال شدن مرکز نوآوری در بیمه مرکزی، به طور مستمر و بدون محدودیت زمانی ادامه خواهد داشت تا صنعت بیمه از این فناوری‌ها بهره‌برداری کند.

بهزادپور، با بیان اینکه حضور بیمه مرکزی در  نواوری صنعت بیمه به معنای مداخله در کسب و کار شرکت ها نیست، گفت: سیاست جدی بیمه مرکزی کاهش مداخلات در شرکت های بیمه ای و تقویت نظارت ها است.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت که اتصال به بازارهای جهانی اتفاقی است که صنعت بیمه در معرض آن قراردارد. 

در ادامه پویش فناورانه امروز، مدیرعامل شرکت بیمه دی، فعالیت اصلی شرکت های بیمه ای را مدیریت ریسک دانست که باید دربستری با نگاه آینده پژوهی و نواورانه انجام شود.

"محمدرضا کشاورز"، به مسیر حرکت شرکت بیمه دی در سال های اخیر و خروج این شرکت از زیان انباشته اشاره کرد و گفت: بابرنامه هایی که پیش بینی شد بیمه دی توانست در سال های 97 به بعد هم دستاوردهای خوبی کسب کند و دوسال پی در پی سودآورترین شرکت بیمه کشور شود.

وی، با مهم  خواندن اقتصاد پلتفرمی و خدمات‌محوری در شرکت‌های بیمه ای، بیان کرد: استفاده از روش هیبریدی و ترکیب پلتفرم‌های مختلف در صنعت بیمه اهمیت بالایی دارد و بیمه دی هم اپلیکیشن‌های متفاوتی رااستفاده می کند.

photo_2023-01-10_17-19-53

در پویش فناورانه امروز از اپلیکیشن دی‌دار شرکت بیمه دی رونمایی شد، این اپلیکیشن که درحال حاضر دارای 62.109 کاربر است برای تسهیل گری فعالیت های شعب، نمایندگان و بیمه گذاران این شرکت طراحی شده است.

امکاناتی همچون، خرید آنلاین انواع بیمه نامه، پزشکی از راه دور، ارسال دارو برای بیمه گذاران به واسطه قرارداد با هلال احمر، مراکز ارزیابی خسارات خودرو، جمع اوری و مشاهده اسناد و سوابق پزشکی، مراکز درمانی، ثبت شکایات، در اپلیکیشن دی‌دار فراهم شده است.

در ادامه پویش فناورانه "سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه "، از سامانه پاساژ بیمه هم رونمایی شد.

ایوب توحیدنیا، بنیانگزار استارت آپ، پاساژ بیمه در معرفی این اپلیکیشن گفت: این سامانه امکان جستجو، استعلام و مقایسه بیمه از بین هزاران نماینده و کارگزار رسمی بیمه را فراهم می کند و در عین حال فروشنده خدمات بیمه ای نیست بلکه بهترین خدمات بیمه ای را بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان معرفی می کند.

وی، تاکید کرد که سامانه پاساژ بیمه به دنبال جذب نمایندگان فروش آنلاین است تا این نمایندگان بتوانند به عنوان کارگزار برای مشتریان از شرکت‌های بیمه خدمات بیمه‌ای خریداری کنند.

ارسال نظر