شناسه خبر : 2904

سرپرست سازمان تاکسیرانی قزوین:

هزارو دویست راننده تاکسی جدید در قزوین بیمه نیستند

هزارو دویست راننده تاکسی جدید در قزوین بیمه نیستند

اسماعیل عرشیان بیمه رانندگان را از دغدغه های اصلی این مدیریت دانست و گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ راننده جدید این سازمان در انتظار بیمه شدن هستند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا،اسماعیل عرشیان افزود: بیمه رانندگان تاکسی که از سال 86 در دستور کار قرار گرفت در سال 93 و به علت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی متوقف شد.
وی با اشاره به اینکه تا قبل از سال 93 تعداد بیمه شدگان رانندگان تاکسی این سازمان در تامین اجتماعی بالغ بر 2 هزار و 800 مورد بوده، تاکید کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 راننده جدیدی که از سال 93 به ناوگان سازمان تاکسیرانی قزوین اضافه شده اند، از بیمه محروم هستند.
عرشیان ادامه داد: طی ماه های گذشته با نشست های مکرر نمایندگان این سازمان با تامین اجتماعی، پیشنهاد شد که به جای رانندگانی که از سال 93 از بدنه تاکسیرانی به علت های گوناگون خارج شده اند، رانندگان جدید جایگزین آنان شوند.
این مسئول تاکید کرد: این طرح که از سوی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور نیز مطرح شده می تواند پاسخگوی نیاز رانندگان جدید ما در سازمان تاکسیرانی قزوین باشد. 
به گفته، طی هفته جاری و با حضور نمایندگان تامین اجتماعی قزوین نشستی را در استانداری برگزار کرده و امیدواریم به نتایج خوبی نیز دست بیابیم.
هم اکنون سه هزار و 780 دستگاه تاکسی در سطح شهر قزوین وظیفه جا به جایی مسافران را برعهده دارند.

 

ارسال نظر