اختصاصی چابک آنلاین؛

۲۸ شرکت‌ شهرک‌های صنعتی سودده استانی معرفی شدند

28 شرکت‌ شهرک‌های صنعتی سودده استانی معرفی شدند

بررسی عملکرد فعالیت ۳۱ شرکت شهرک های صنعتی در استان های مختلف کشور در سال گذشته نشان داد که تنها سه شرکت از ۳۱ شرکت زیان ده بوده اند.

 چابک آنلاین، زهرا نامداری،  شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با 2.015 میلیون ریال در رتبه اول و دارای بالاترین زیان خالص در سال گذشته بوده است.

شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان غربی با حدود 1.492 میلیون ریال در رتبه دوم و شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با 1.428 میلیون ریال در رتبه سوم قرار دارد.

این بررسی نشان داد که عملکرد 28 شرکت شهرک های صنعتی در استان های کشور در سال گذشته سود ده بوده است.

دراین بین شرکت شهرک صنعتی استان سمنان در سال گذشته با 164.872 میلیون ریال بالاترین سود خالص را به نمایش گذارده است.

در پله های بعدی به ترتیب، شرکت شهرک صنعتی استان خراسان رضوی با 140.769 میلیون ریال و شرکت شهرک صنعتی استان البرز بیشترین سود خالص را  به خود اختصاص داده اند.

در این بین، زیان خالص سال 99 شرکت شهرک های صنعتی استان های قزوین و کهگیلویه و بویراحمد هم در سال گذشته به سود خالص رسیده است.

به تازگی،صورت‌های مالی ۳۹۶ شرکت دولتی غیر بورسی در سامانه کدال منتشر شده است.

از این تعداد ۳۰۶ مورد مربوط به شرکت‌های دولتی، شش مورد مربوط به بانک‌ها، دو مورد از بیمه‌ها، دو مورد به مناطق آزاد تجاری و شرکت‌های زیر مجموعه‌های آنها، ۱۱ مورد زیرمجموعه شرکت‌های دبیرخانه مناطق آزاد، ۲۷ مورد مربوط به زیرمجموعه شرکت‌های بانک‌ها و بیمه‌ها، ۵ مورد مربوط به شرکت‌های زیر مجموعه تامین اجتماعی، یک مورد مربوط به مجموعه شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، ۳۰ مورد مربوط به صورت مالی فدراسیون‌ها، ۲ مورد مربوط به موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و چهار شرکت تحت نظارت دولت هستند.

طبق گفته سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی هدف از انتشار صورتهای مالی شرکت ها این است که مدیران دولتی و عمومی، چاره‌ای جز بهبود عملکرد نداشته باشند.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

شهرک+های+صنعتی

ارسال نظر