شناسه خبر : 2806

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه خبر داد:

استقرار طرح نظام ارجاع الکترونیک بیمه شدگان روستایی

استقرار طرح نظام ارجاع الکترونیک بیمه شدگان روستایی

کیومرث مظفری از استقرار طرح نظام ارجاع الکترونیک بیمه شدگان روستایی در سه شهرستان استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، کیومرث مظفری گفت: این طرح از مهرماه به صورت آزمایشی به مدت یک ماه اجرا می شود و سپس در کل استان پیاده خواهد شد. 
وی یادآور شد، نظام ارجاع الکترونیک بیمه شدگان روستایی به صورت پایلوت در سه مرکز قصرشیرین، روانسر و حوزه صحنه کنگاور اجرا می شود. 
مظفری به یکی از مهم ترین دغدغه های بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: بیماران تحت پوششی که به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند باید از همه خدمات مورد نیاز در همان مرکز مربوطه بهره مند شوند و این بدان معناست که ارجاع بیمه شده به خارج از بیمارستان تخلف است. 
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار داشت: در صورت بروز چنین مشکلی، بیمه شدگان می توانند شکایت خود را به دانشگاه علوم پزشکی و یا سازمان بیمه سلامت ارائه دهند. 
مظفری تصریح کرد: در استان کرمانشاه جمعیتی بیش از یک میلیون و 100هزار نفر تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند و با 33 مرکز دفتر پیشخوان قرارداد صدور دفترچه منعقد شده است. 
سامانه 1666 به صورت شبانه روز پاسخگوی بیمه شدگان است و متقاضیان برای هرنوع سوال، ابهام و شکایت می توانند با این شماره تماس بگیرند که الگوی مناسبی برای احترام به حقوق شهروندی است. 

 

ارسال نظر