شناسه خبر : 27710

اختصاصی چابک آنلاین؛

هواپیماهای هواپیمایی کیش تا چه میزان بیمه بدنه داشت؟

هواپیماهای هواپیمایی کیش تا چه میزان بیمه بدنه داشت؟

شرکت هواپیمایی کیش در سال گذشته هواپیماهای موجودخود را تا ارزش ۱۵.۳۱۱.۵۳۱ میلیون ریال (حدود یک هزارو پانصد میلیارد تومان) تحت پوشش بیمه بدنه قرار داده است.

به گزارش چابک آنلاین، به تازگی، وزارت اقتصاد، صورت‌های مالی ۳۹۶ شرکت دولتی غیر بورسی را در سامانه کدال منتشر کرد.

از این تعداد ۳۰۶ مورد مربوط به شرکت‌های دولتی، شش مورد مربوط به بانک‌ها، دو مورد از بیمه‌ها، دو مورد به مناطق آزاد تجاری و شرکت‌های زیر مجموعه‌های آنها، ۱۱ مورد زیرمجموعه شرکت‌های دبیرخانه مناطق آزاد، ۲۷ مورد مربوط به زیرمجموعه شرکت‌های بانک‌ها و بیمه‌ها، ۵ مورد مربوط به شرکت‌های زیر مجموعه تامین اجتماعی، یک مورد مربوط به مجموعه شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، ۳۰ مورد مربوط به صورت مالی فدراسیون‌ها، ۲ مورد مربوط به موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و چهار شرکت تحت نظارت دولت هستند.

 طبق گفته سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی هدف این است که مدیران دولتی و عمومی، چاره‌ای جز بهبود عملکرد نداشته باشند.

شرکت هواپیمایی کیش از جمله شرکت هایی است که به فعالیت در زمینه هایی همچون حمل و نقل هوایی بار و مسافر داخلی و بین المللی و انجام  عملیات و خدمات مربوط به حمل و نقل هوایی و ایجاد تاسیسات لازم برای تعمیر و نگهداری هواپیما می پردازد.

در سال گذشته دارایی های ثابت شرکت هواپیمایی کیش شامل ساختمان تا ارزش 1.322.853 میلیون ریال (132 میلیارد تومان) و اثاثه و منصوبات آن هم تا ارزش 147.491 میلیون ریال (14 میلیارد و 700 میلیون تومان) در مقابل خطرات ناشی از حریق، سیل و زلزله از پوشش بیمه برخوردار بوده است.

ماشین آلات این شرکت هواپیمایی  هم تا ارزش 75.525 میلیون ریال ( هفت میلیارد و 500 میلیون تومان) درمقابل خطرات ناشی از حریق، سیل و زلزله از پوشش بیمه برخوردار بوده است.

ناگفته نماند که هیات وزیران درآیین نامه اجرایی بند چ ماده ۱۳ قانون مدیریت بحران کشور مصوب سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی را موظف کرد تا با شناسایی اموال و ریسک آنها و تحلیل خطر، تمامی اموال بیمه‌پذیر را در برابر حوادث و سوانح، به قیمت کارشناسی نزد یکی از مؤسسات بیمه و صندوق ها، تحت پوشش بیمه ای متناسب قرار دهند.

 

ارسال نظر