شناسه خبر : 27219

اختصاصی چابک آنلاین؛

نیمی از نمایندگان صنعت بیمه متعلق به شرکت بیمه پاسارگاد است

نیمی از نمایندگان صنعت بیمه متعلق به شرکت بیمه پاسارگاد است

شرکت بیمه پاسارگاد با دارابودن قریب به ۳ هزار نماینده عمومی و بیش از ۴۰ هزار نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه در تهران و شهرستان ها، گنجینه ای از افراد را در زمینه فروش بیمه گرد هم آورده که علاوه بر افزایش فروش بیمه ، به افزایش اشتغال در کشور نیز کمک کرده است.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، شبکه توزیع محصولات در هر صنعتی، نقش اساسی در فروش آن سازمان ها را بر عهده دارد و یکی از حلقه‌های اصلی زنجیره صنعت بیمه، نمایندگان و شبکه فروش هستند که نقش پررنگی در معرفی محصولات این صنعت به جامعه دارند.

شرکت بیمه پاسارگاد از شبکه فروش گسترده ای برای عرضه محصولات و خدمات خود برخوردار است.

این شرکت بیمه ای در پایان 5 ماهه اول سالجاری دارای 2921 نماینده عمومی و 40515 نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه در تهران و شهرستان ها بوده و به منظور آموزش علمی نمایندگان و ارتقای دانش فنی آنها، بیش از 8800 نفر ساعت آموزش را به نمایندگان خود ارائه کرده است.

نقش فروشندگان بیمه در معرفی محصول،  بسیار برجسته است و محصولی که توسط شرکت های بیمه ای تولید شده اگر خوب و متناسب با نیاز جامعه معرفی نشود، به هدف خود نخواهد رسید.

اما شرکت بیمه پاسارگاد با مدیریت و آموزش درست شبکه فروش خود و همچنین طراحی محصولات مبتنی بر نیاز جامعه در حوزه بیمه های عمر، توانسته در این حوزه موفقیت را از آن خود کند.

این شـرکت بیمه ای، از موفق ترین شرکت های بیمـه بازرگانی در حـوزه فروش بیمه عمر بوده  و یکی از مهم ترین محصولات آن بیمه عمر و تأمین آتیه است که در پایان 5 ماهه اول سال جاری 61 درصد کل تولید شرکت را به خود اختصاص داده است.

گزارش ها نشان می دهند که  از ۹۶ هزار و ۵۳۵ نماینده کل صنعت بیمه 43 هزار و 436 نماینده متعلق به شرکت بیمه پاسارگاد است،یعنی نیمی از نمایندگان صنعت بیمه متعلق به این شرکت بیمه ای است.

معصوم ضمیری، مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد، پیشتر در گفت و گو با چابک آنلاین، مهمترین راهبرد صنعت بیمه برای سال جاری را توجه بیشتر این صنعت به بیمه‌های زندگی نام برد که شرکت‌های بیمه‌ای باید با توجه به نیاز جامعه و کاهش قدرت خرید افراد به خصوص بازنشستگان، بتوانند در این مسیر کمک بسیاری به جامعه کنند که مقدمات آن فراهم شده و امید می رود که با یک همت جمعی در سال 1401 این اتفاق بیافتد.

با بررسی گزارش تولید منتهی به 5 ماهه اول سالجاری این شرکت، مشاهده می شود که حق بیمه صادره درحوزه بیمه عمر و تأمین آتیه با 26 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه رو بوده که نشان دهنده عملکرد جدی این شرکت بیمه در راستای اهداف صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ این صنعت با فروش بیمه های زندگی است.

 

ارسال نظر