شناسه خبر : 27151

مربیان کشتی هیچگونه بیمه‌ای ندارند!

مربیان کشتی هیچگونه بیمه‌ای ندارند!

یک مربی کشتی با بیان اینکه کشتی البرز سالن اختصاصی ندارد، گفت: بیشترین موضوعی که باعث افت کشتی در البرز شده اجاره دادن سالن‌های کشتی توسط ورزش و جوانان است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی جزوانی، اظهار کرد: بعد از کرونا اقبال نوجوانان به ورزش کشتی بیشتر شد. همچنین بعد از پخش فیلم یاغی استقبال از کشتی در نوجوانان دو برابر شد، به گونه‌ای که مجبوریم برای ثبت نام گزینش کنیم.

وی گفت: از لحاظ استعدایابی ضعیف عمل کرده‌ایم. در خارج برای جذب افراد با استعداد در مدارس استعدادیابی می‌شود.

وی افزود: مسئولان و هیئت کشتی هیچ حمایتی نمی‌کنند و حتی برای بازدید هم نمی‌آیند. تقاضا دارم مسئولان توجه بیشتری به قشر کشتی‌گیر داشته باشند.  بسیاری از کسانی که جذب کشتی می‌شوند وضعیت مالی خوبی ندارند و نیاز به حمایت مالی دارند و حتی شخصا سعی می‌کنم از آن‌ها حمایت کنم.

این مربی اسبق تیم ملی با اشاره به اینکه مربیان کشتی هیچگونه بیمه‌ای ندارند، اظهار کرد: زندگی ما با کشتی می‌چرخد و نیازمند بیمه تأمین اجتماعی هستیم؛ اما با وجود نبود حمایت، توقعات از کشتی بسیار است.

جزوانی با اشاره به اینکه کشتی سالن اختصاصی ندارد، گفت: بیشترین موضوعی که باعث افت کشتی در البرز شده اجاره دادن سالن‌های کشتی توسط  ورزش و جوانان است. در گذشته هر روز چندین ساعت تمرین در سالن‌ داشتیم ولی اکنون به یک ساعت و نیم کاهش یافته است.

وی افزود: از طرفی کرج فقط دو باشگاه تختی و شفق را داشت که باشگاه شفق نیز جمع شده است. خانه کشتی برای فردیس را تحویل گرفته‌ایم ولی بودجه ای برای بازسازی و خرید تجهیزات نداریم.

 

ارسال نظر