شناسه خبر : 26709

دیدار رئیس کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان با مدیرعامل بیمه دانا


دیدار رئیس کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان با مدیرعامل بیمه دانا

رئیس و برخی از اعضای کانون بازنشستگان شرکت فولاد استان کرمان با دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این دیدار که در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، دکتر رضا جعفری در سخنانی، با اشاره به تجربیات ارزنده بازنشستگان شرکت فولاد در جامعه و دستگاه‌های اجرایی، این کانون‌ها را پل ارتباطی بین مدیران و بازنشستگان کشوری دانست و اظهار داشت: بدون تردید این عزیزان دین بزرگی بر گردن نسل کنونی دارند و همگان موظف هستند در جهت رفاه حال آنها تمامی مساعی خویش را به‌کار گیرند.

وی تعامل سازنده با تشکل‌های اجتماعی از جمله کانون بازنشستگان فولاد کرمان را منجر به بهبود و ارتقای مستمر کارآیی سازمان‌ها عنوان کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های این تشکل برای بهبود روند کاری در نظام اداری شد. 

در این دیدار رئیس کانون بازنشستگان شرکت فولاد استان کرمان نیز مشکلات و مسائل خود را در حوزه‌های مختلف تشریح و ضمن قدردانی از سطح خدمات ارائه شده توسط بیمه دانا به اعضای این کانون، به ویژه در حوزه درمان تکمیلی، خواستار ادامه این همکاری‌ها و افزایش سطح خدمات کمی و کیفی به بازنشستگان این شرکت شد.

 

ارسال نظر