شناسه خبر : 26452

اختصاصی چابک آنلاین؛

سرپرست توسعه صنایع بهشهر معرفی شد

سرپرست توسعه صنایع بهشهر معرفی شد

محمدرضا فلاح به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی به جمع هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر اضافه و به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.

چابک آنلاین، زهرانامداری، پیش از این مجید محسنی مجد مدیریت عاملی شرکت توسعه صنایع بهشهر را برعهده داشت.

شرکت توسعه صنایع بهشهر اقدام به سرمایه گذاری در اوراق بهادار و سهام شرکتهای مختلف می کند و به تنهایی دارای عملیات تولید و فروش نیست.

شرکت توسعه صنایع بهشهر دارای 31  شرکت زیر مجموعه است که به فعالیت در زمینه های صنایع قند و شکر، محصولات شوینده و بهداشتی، روغن خوراکی، سرمایه گذاری، پخش محصولات، بازرگانی و فعالیتهای ساختمانی می پردازند.

عنایت اله نصیری جهان آباد به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری غدیر، مرتضی دریس ملائکه به نمایندگی از شرکت شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان و مهدی وکیل پور به نمایندگی از توسعه کشت و صنعت ملی از جمله اعضای جدید هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر هستند.

از عباس باباگل زاده کشتلی و علیرضا فاطمی هم به عنوان دو عضو دیگر هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر  یاد می شود.

ناگفته نمایند که یکی از شرکت های زیرمجموعه وبهشهر شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه بهشهر است که با اخذ نمایندگی از شرکت بیمه البرز به ارائه خدمات در تمامی رشته های بیمه ای می پردازد.

شرکت های گروه صنعتی بهشهر، شرکت های گروه کوبل دارو، نهاد کتابخانه های کل کشور، شرکت سیمان ساروج، شرکت سیمان فیروزکوه از جمله مشتریان شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه بهشهرهستند.

 

ارسال نظر