شناسه خبر : 26398

دندانِ ایثارگران بیمه شد

دندانِ ایثارگران بیمه شد

بخش دندانپزشکی بیمارستان نیایش تهران برای جانبازان اعصاب و روان امروز در وبیناری با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره برداری رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، این بخش که قبلا در بیمارستان نیایش ایجاد شده است نتوانسته بود از دانشگاه علوم پزشکی مجوز لازم را اخذ کند که با بازسازی مجدد و ایجاد فضای جدید، سه عدد یونیت دندانپزشکی در محیطی به متراژ ۵۰ متر مربع امروز (سه شنبه) راه اندازی شد.

امروز همچنین ۷۰ تخت بستری در طبقه چهار  بیمارستان فجر تبریز به ظرفیت این بیمارستان اضافه شد و تخت های این بیمارستان به ۱۱۰ تخت رسید، همچنین به بخش زنان هم ۲۰ تخت بستری افزوده شد و با پیشنهاد مدیریت این بیمارستان نام بیمارستان فجر به اولین شهید محراب استان آذربایجان به نام آیت الله قاضی طباطبایی تغییر پیدا کرد.

بنیاد شهید برای خدمات دندانپزشکی جانبازان اعصاب و روان بودجه در نظر گرفت

چند روز قبل معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته بود که این نهاد بودجه‌ای برای خدمات دندان‌پزشکی جانبازان اعصاب و روان که توانایی نگهداری دندان‌های خود را ندارند در نظر گرفته است.

 عبدالرضا عباسپور افزود: اگر جانبازان به طور مستقیم در جبهه با ترکش دچار آسیب در ناحیه فک و دندان شده باشند هزینه درمان آنها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای مدیریت درمان مناسب ایثارگران هرم سلامت در بنیاد شهید تنظیم شده تا بتوانیم خدمات درمانی مورد نیاز ایثارگران را تحت پوشش بیمه پایه و بیمه تکمیلی ارائه دهیم.

بیمارستان روانپزشکی نیایش در سال ۱۳۶۹ و در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط معاونت بهداشت و درمان بنیاد مستضعفان برای جانبازان احداث شد این ساختمان برای ارائه خدمات پزشکی روزانه، در سال ۱۳۹۳به دلیل ضرورت ساخت، به بهره برداری رسید. اکنون بیمارستان روانپزشکی نیایش با زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع و ۵۲۲ متر مربع پارکینگ به صورت خصوصی به گروه هدف خدمات می دهد.

 از ۶ ماه قبل پیگیر مشکلات جانبازان اعصاب و روان به ویژه قرار گرفتن خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه بود که طی مصاحبه و گزارش های مختلف این مهم را از مسئولان مرتبط با حوزه جانبازان و ایثارگران مطالبه کرده است.

  • تبریزی

    خواهشا هزینه‌های دندانپزشکی ایثارگران خانواده هاشان رو هم تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بدید. هزینه های دندان پزشکی بسیار زیاده و با این حقوق حتی نمیشه هزینه یک دندان را داد با وجود این دندان های خراب نمیشه غذا خورد. خواهشا خدمات دندان پزشکی رو جزو خدمات زیبایی محسوب نکنید چون در صورت خرابی دندان غذا خوب هضم نمیشه و باعث هزاران بیماری در بدن میشه. خواهشا کمک کنید.

  • علی شهابی

    هزینه های دندان پزشکی وعینک کلیه جانبازان وخانوادهایشان ازیک درصد به بالاراتحت پوشش بیمه تکمیلی قراردهید قردادباداروخانه ها وپزشکان رابیشترکنیدچرا داروخانه هابه علت پرداخت نکردن بیمه لغوقراداد میکنند خواهشا باداروخانه ها وپزشکان و ام ار ای سیتی غیر درست قرارداد ببندید که تمام موارتحت پوشش را اجراکنند لطفا درتمام شهرها قردادببندید وبه موقع هزینه راپرداخت کنید

  • جمشید پیرایش

    سلام.چرا جانباز زیر 25 درصد نباید بیمه تکمیلی داشته باشد ؟
    چرا دندون وعینک بیمه ندارن؟

  • ناشناس

    چرا بیمه ی دندان پزشکی شامل فرزندان شاهد نمی شده

  • علی

    فقط برای جانبازان اعصاب و روان هست

  • جوانمرد

    به ایثاگران باید بیشتر توجه بشه

  • قبادرضایمنش

    باسلام لطفا هزینه پرداخت دندانپزشکی جانبازان راتحت پوشش بیمه دی قراردهیدچون باتورم بالا مانمیتوانیم یک دندان راعصب کشی ویااون رابکشیم...باتشکر

  • مسعود

    سلام کدام رسته ودسته از جانبازان تحت پوشش درمان دندان پزشکی بیمه دی می باشند

  • طلوع

    سلام ، ممکنه توجه نکنید لیکن مشکلات دندان واقعا مشکل حادی هست و هزینه های گزاف ، جزو بیمه تکمیلی جانبازان کمتر از ۲۵ درصد بشه یا لااقل اقساطی به فراخور درآمد جانبازان قرار داده بشه .

  • مهدی شکوری

    همسرم مشکل دندان دارد هزینه پرداخت اون نداریم رسیدگی کنید ممنون

  • قاسم

    زایمان واسه زن جانباز۱۵درصد رایگان هست

ارسال نظر