شناسه خبر : 26349

فراخوان جذب کارگزار رسمی برون مرزی تأمین‌ اجتماعی در ۳۵ کشور

 فراخوان جذب کارگزار رسمی برون مرزی تأمین‌ اجتماعی در ۳۵ کشور

در حال حاضر ۳۱ کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی در هجده کشور فعال هستند و متقاضیان ساکن در خارج می‌توانند برای بیمه‌پردازی، تجمیع سوابق، درخواست بازنشستگی و... به این کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایلنا، سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد با هدف تسهیل در دسترسی هموطنان خارج از کشور به خدمات بیمه‌ای، در ۳۵ کشور دنیا از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی جذب می‌کند.

این سازمان در نظردارد مطابق ضوابط و مقررات و به‌ منظور خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان ساکن یا شاغل در کشورهای دیگر، نسبت به جذب کارگزار رسمی برون‌مرزی در کشورهای قطر، امارات متحده عربی، کویت، بحرین، عمان، چین، کره‌جنوبی، ژاپن، مالزی، هندوستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، استرالیا، آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، یونان، نروژ، بلژیک، مجارستان، لهستان، جمهوری چک، قبرس، روسیه، هلند، دانمارک، سوئد، سوئیس و اتریش از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه اقدام نماید.

براساس اطلاعیه این سازمان، کلیه علاقمندان می‌توانند به‌منظورکسب اطلاعات بیشتر   به سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir  و سایت امور بین‌الملل این سازمان (ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی) به نشانی   mss.tamin.ir مراجعه و پس از تعیین محل فعالیت در کشور پذیرنده که در آن سکونت یا فعالیت دارند (فقط یک محل)، فرم درخواست مربوطه را به پست الکترونیکی اداره‌کل امور بیمه‌‌شدگان به نشانی mss.dep@tamin.ir ارسال نمایند. متقاضیان می‌بایست بعد از مطالعه شرایط عمومی  و اختصاصی، فرم درخواست و مدارک موردنیاز را حداکثر تا سی‌ام مهر سالجاری به ایمیل اعلام شده ارسال کنند.

گفتنی است در حال حاضر ۳۱ کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی در هجده کشور جهان فعال هستند و متقاضیان ساکن یا شاغل در خارج از کشور می‌توانند برای بیمه‌پردازی، تجمیع سوابق، درخواست بازنشستگی و سایر خدمات به این کارگزاری‌ها مراجعه کنند. حق‌الزحمه خدمات این کارگزاری‌ها توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود و هموطنان هیچ مبلغی بابت درخواست و دریافت خدمات پرداخت نمی‌کنند.

 

ارسال نظر