شناسه خبر : 26319

اختصاصی چابک آنلاین؛

کارآفرین ازسامانه دستیار ویژه سازمان فروش رونمایی کرد

کارآفرین ازسامانه دستیار ویژه سازمان فروش رونمایی کرد

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، با بیان اینکه سیستم های قدیمی فروش تا یک حدی گنجایش دارند، اظهار کرد: شرکت بیمه کار آفرین حدود ۳۶۰ میلیارد تومان مانده اقساط معوق داشت که با طراحی سامانه دستیارویژه سازمان های فروش، درصدد رفع این مشکل برآمد.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی،  محمد حیدری در مراسم رونمایی سامانه دستیار ویژه سازمان های فروش CRM این شرکت، گفت:  گام اول، طراحی یک سامانه برای مشتریانی بود که از امروز به شرکت اضافه می شوند تا درآینده دوباره به مشکل برنخورد.

وی، خاطرنشان کرد که بستری که در باشگاه مشتریان به اسم شعبه مجازی و فروش شکل گرفت همه امکانات شرکت در بستر الکترونیک به آن وصل می شود و چندین وب سرویس قرار دارد.

حیدری، تصریح کرد: به دلیل اینکه هرچه زودتر از صنعت متمایز شویم و مسیرخود را از شرکت های دیگرجدا کنیم، بستر الکترونیک فراهم شد و وقتی دراین مسیر به مرحله ثبات رسیدیم و خروجی لازم بدست آمد، گام به گام سوابق گذشته هم به روز خواهد شد.

وی، افزود:  کاری که قرار است توسط این سامانه انجام شود ساده وکلیدی است و اثر بخشی 80 تا 90 درصدی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، تصریح کرد:  اگر کل تیم با هم حرکت نکند اتفاقی رخ نخواهد داد و همه باید قبول کنند که هرکاری در ابتدا ایراداتی دارد ولی تا درمسیر اجرایی قرار نگیرد ایرادات را نخواهیم فهمید و باید حوصله کرد و وقتی ازاین مرحله عبور کردیم به دنیای جدید ورود خواهیم کرد.

وی، با اشاره به باشگاه مشتریان شرکت بیمه کارآفرین، ادامه داد: بسیاری از افراد این باشگاه را هم در روزهای اول باور نداشتند اما الان به نتیجه خوبی رسیده و هنوز هم باید رشد کند و لازمه تغییر حرکت است و ابتدا باید حرکت کرد.

 

ارسال نظر