شناسه خبر : 26294

خدمت در صنعت آرامش آفرین بیمه ارزشمند است


خدمت در صنعت آرامش آفرین بیمه ارزشمند است

صبوری، آرامش و تخصص در ساده سازی مفاهیم بیمه ای از مهمترین خصوصیات کارکنان صنعت بیمه به شمار می آید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید چهره به چهره با کارکنان مجموعه ناظر صنعت بیمه با اشاره به این مطلب افزود: هر خدمتی از ارزش خاص خود برخوردار است اما ارائه خدمات بیمه ای که به شکل مستقیم با رفاه، آرامش و امنیت مالی و روانی مردم سر و کار دارد به مراتب ارزشمندتر است.

مهندس مجید بهزادپور از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نماد دانش محوری و اخلاص یاد کرد و تصریح کرد: علاقه مردم به شهدای خدمت در خصلت‌های نظیر: رعایت انصاف، برقراری عدالت، پاکدستی و توجه ویژه به مشکلات آحاد جامعه ریشه دارد.

وی از همکاران بیمه مرکزی به عنوان سرمایه های غنی انسانی یاد کرد و اظهار داشت: با وجود حرکت شتابناک صنعت بیمه به سمت دیجیتال سازی و بهره گیری از آخرین فناوری های روز، نیاز به سرمایه های انسانی نوآور و متخصص بیش از پیش احساس می شود.

رئیس شورای عالی بیمه، خدمت در صنعت بیمه را یک توفیق دانست و افزود: گره گشایی از کار مردم، حفظ و ارتقای سطح اعتماد عمومی، برگرداندن امید به مردم و ایجاد فضای امنیت مالی و روانی از جمله اعمال خداپسندانه به شمار می آید.

بر اساس این گزارش کارکنان بیمه مرکزی ضمن قدردانی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی، نقطه نظرات، دیدگاه ها و مشکلات خود را با وی مطرح کردند.

 

ارسال نظر