شناسه خبر : 24959

اختصاصی چابک آنلاین؛

ایران معین مجوز پذیرش فرابورس را گرفت

ایران معین مجوز پذیرش فرابورس را گرفت

یک عضو هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی ایران معین،اظهار داشت که شرکت متبوع وی مجوز پذیرش در فرابورس را گرفته و روند اتکایی این شرکت هم با قدرت جلو می رود.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "حمید دیانت پی"، در گفت وگو با چابک آنلاین، ضمن تایید حضور خود در جمع اعضای هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی ایران معین، در واکنش به عدم وجود نام وی بعنوان عضوی ازهیات مدیره در سایت این شرکت اظهار داشت که سایت این شرکت در حال بروز رسانی است.

وی،با اشاره به  فعالیت شرکت بیمه اتکایی ایران معین در مناطق آزاد، گفت: این شرکت بزرگترین شرکت بیمه مناطق آزاد بوده که مجوز قبولی اتکایی هم داشت اما با توجه به تغییر کاربری این شرکت اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

این عضو هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی ایران معین اذعان داشت که ساختارهای شرکت متبوع وی درحال تغییر است و مجوز پذیرش فرابورس را نیز دریافت کرده است.

داریوش محمدی، مدیر عامل سابق شرکت بیمه اتکایی ایران معین  پیشترازعرضه اولیه این شرکت در فرابورس تا پایان تابستان سال ۹۹ خبر داده بود.

شرکت بیمه ایران‌ معین از سال 1390 مجوز قبولی اتکایی را از بیمه‌ مرکزی را دریافت کرده و در کنار صدور بیمه‌ نامه‌های مستقیم در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، اقدام به قبول ریسک اتکایی از سرزمین اصلی هم می کرد.

گفته می شود که تغییر مولفه‌های کسب و کار در مناطق آزاد و فعالیت روز افزون شرکت‌های بیمه سرزمین اصلی در این مناطق موجب شد که سهامدار و مالک شرکت بیمه ایران معین، در آذر ماه ۱۴۰۰ موضوع فعالیت بیمه ایران‌معین را به تخصصی اتکایی تغییر دهد.

 

ارسال نظر