شناسه خبر : 24910

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت عید سعید قربان

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت عید سعید قربان

مدیرعامل بیمه دانا با ارسال پیامی، فرا رسیدن عید سعید قربان را به عموم هموطنان گرامی و همچنین کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و سهامداران این شرکت تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ (سوره مبارک صافات، آیه 107)

«و او (اسماعیل) را در ازاى قربانى بزرگى باز رهانیدیم.»

 

روز دهم ذی‌الحجه به عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی‌ترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری‌تعالی است. این روز یادآور خاطره‌ جاودانه بندگی ابراهیم خلیل‌الله (ع) و اسماعیل (ع) است و به ما می‌آموزد کـه در مسیر تقرب بـه پروردگار باید از هرچه دلبستگی اسـت دست شسته و هر آنچه را که خدای تعالی بر آن امر کرده، بر پای داریم تا در زمره صابران و بندگان الهی قرار گیریم. 

عید سعید قربان، عید تزکیه و تسلیم محض در برابر معبود یکتاست و روزی است کـه انسان در برابر معشوق هیچ بودن را می‌پذیرد و سرسپردگی و بندگی و رهاشدن از خود و بـه خدا پیوستن را به درستی فرامی‌گیرد.

اینجانب بر خود واجب می‌دانم این عید خجسته را به عموم هموطنان گرامی و همچنین کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و سهامداران محترم بیمه دانا تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان خواهانم تا در این روز فرخنده به همه مسلمانان در جوار قرب خود جایگاهی شایسته عنایت فرمایند.

 

 

ارسال نظر