شناسه خبر : 24745

اتکایی امین تحرکات جدیدی را برای ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی آغاز کرد

اتکایی امین تحرکات جدیدی را  برای ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی آغاز کرد

مراسم سالگرد تأسیس بیمه اتکایی امین با حضور سهامداران، پیشکسوتان، مدیران عامل سابق، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه اتکائی امین، در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت­های بیمه آسیا، توسعه کسب وکار سبا، بیمه البرز، بیمه دانا، اعضای هیأت مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد.

 از «علی موسی ­الرضا» (پیشکسوت صنعت بیمه و از بازماندگان حادثه تروریستی هفتم تیر ماه 1360)، «سیدمحمد مهدی علوی» (رئیس هیأت مدیره سابق بیمه اتکائی امین و چهره ماندگار صنعت بیمه کشور)، «لطف الله نکوئی» و «سیدمصطفی کیایی» (مدیران عامل پیشین بیمه اتکائی امین) به پاس تلاش­ها و زحمات شایسته­ شان تجلیل شد.

رضایی، با تأکید بر حفظ ارزش­های اخلاقی در رعایت اصول حرفه­ ای بیمه­ گری عنوان کرد: پیشکسوتان صنعت بیمه زبان گویای تاریخ بیمه هستند که مدیران جوان صنعت بیمه

می ­توانند از دانش و تجربه آنها استفاده کنند.

وی افزود: استفاده از توانمندی پیشکسوتان در عبور از شرایط سخت تحریم می­تواند راهگشای بسیار از مسائل امروز صنعت بیمه باشد.

 وی با تجلیل از پیشکسوتان بیمه اتکایی امین عنوان کرد: پویایی و چابکی این شرکت مرهون تلاشها و زحمات و ریل گذاری صحیح این عزیزان است.

رضایی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم  ضمن حفظ دستاوردهای مدیران پیشین، برنامه های جدیدی را بر اساس شرایط خاص صنعت بیمه در راستای توسعه بازار بیمه ای و سرمایه گذاری­ های شرکت اجرا کنیم.

رضایی در ادامه یکی از مهم ترین اهداف شرکت را افزایش سرمایه دانست و عنوان کرد: اقدامات و تحرکات جدیدی برای ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی آغاز کرده ایم و به دنبال این هستیم تا با همکاری های دوجانبه و چندجانبه با کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، قطر و عمان از یک سو و کشورهای حوزه قفقاز و روسیه از سوی دیگر، فعالیت های منطقه ای و بین المللی شرکت را احیا و توسعه دهیم.

ارسال نظر