شناسه خبر : 24696

اختصاصی چابک آنلاین؛

افزایش ضریب نفوذ بیمه از ثمرات تفاهم‌نامه بیمه‌ای با آموزش و پرورش است

افزایش ضریب نفوذ بیمه از ثمرات تفاهم‌نامه بیمه‌ای با آموزش و پرورش است

مدیربازاریابی شرکت بیمه دانا با تشریح جزئیات تفاهم نامه بیمه‌ای با وزارت آموزش و پرورش، از پوشش‌های مختلف این بیمه نامه و میزان تعهدات آن خبر داد.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، حسین غلامی، اعلام کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و بیمه دانا، با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و لحاظ کردن قانون بیمه و مصوبات شورای عالی بیمه، تفاهم نامه همکاری در رشته‌های بیمه درمان تکمیلی کارکنان شاغل و افراد تحت تکفل بیمه عمر و حوادث مصوب و مکمل گروهی کارکنان شاغل وبازنشسته،بیمه‌های عمر مانده بدهکار صندوق وام ضروری کارکنان، بیمه حوادث دانش‌آموزان، بیمه‌های آتش‌سوزی اموال منقول وغیرمنقول آموزش و پرورش وکارکنان آنها وهمچنین بیمه‌های اتومبیل ویژه کارکنان و وابستگان درجه یک آنان امضا و از تاریخ اول تیر ماه جاری به مرحله اجرا درآمده است. 

وی،اظهار داشت: با توجه به اینکه قرارداد جدید بر اساس آیین‌نامه‌های مصوب بیمه مرکزی تهیه و از آنجایی که مقرر شده دو سوم حق بیمه توسط بیمه‌گذار و یک سوم آن حق نیز توسط بیمه شدگان پرداخت شود، پیش بینی می‌شود اکثریت کارکنان و افراد تحت تکفل آنها تحت پوشش بیمه‌های درمان و عمر و حادثه قرار گیرند که این موضوع  موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه و تعداد بیمه شدگان در صنعت بیمه خواهد شد.

غلامی، با اشاره به اینکه بیمه‌های درمان تکمیلی بیمه شدگان آموزش و پرورش پیش از این، خارج از صنعت بیمه و به صورت صندوقی ارائه شده بود،درخصوص میزان تعهدات این شرکت، گفت: تعهدات هزینه‌های بستری بیمارستانی در بخش عمومی و تخصصی، هزینه‌های سرپایی و پاراکلینیکی بدون سقف و با همان تعرفه اعلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و کسر ۱۵ درصد فرانشیز قابل پرداخت خواهد بود.

مدیربازاریابی شرکت بیمه دانا یادآور شد: جبران هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین با رعایت تعرفه‌های وزارت بهداشت با کسر ۱۵درصد فرانشیز، تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال قابل بررسی و پرداخت است.

به گفته وی، هزینه‌های دندانپزشکی شامل کشیدن دندان، ترمیم، درمان ریشه،جرم‌گیری، روکش و جراحی لثه به استثنای جراحی زیبایی، برای هر بیمه شده تا سقف ۳۵ میلیون ریال با رعایت تعرفه مصوب و کسر ۱۵ درصد فرانشیز قابل رسیدگی و پرداخت است.

غلامی، دربخش دیگری از سخنان خود افزود: در صورتی که بیمه‌شدگان از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه‌گر پایه (بیمه دانا) استفاده کنند و بیمه‌گر پایه، تعهدات خود را ایفا کند، از هزینه‌های پرداختی بیمه‌شدگان فرانشیزی کسر نخواهد شد.

مدیر بازاریابی بیمه دانا اظهار داشت: در بخش بیمه‌های عمر مصوب کارکنان تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال و قرارداد مازاد عمر تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، تمام کارکنان شاغل و بازنشسته بیمه‌گذار بدون سقف سنی ،تحت پوشش بیمه قرار دارند.

وی، گفت: بر اساس توافق به عمل آمده، در رشته بیمه‌های اتومبیل، کارکنان وزارت آموزش و پرورش می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور، از پوشش‌های بیمه‌ای شخص ثالث و مازاد و بدنه اتومبیل این شرکت نیز بهره‌مند شوند.

غلامی، در عین حال تصریح کرد: با توجه به سنوات همکاری ۵ ساله این بیمه‌گذار با بیمه دانا از سال ۷۸ تا ۸۳ و ارائه خدمات مطلوب بیمه دانا به کارکنان معظم آموزش و پرورش و جلب رضایت حداکثری آنها در آن سال‌ها، ‌پیش‌بینی می‌شود که اکثریت قریب به اتفاق کارکنان از پوشش‌های مورد توافق بهره‌مند شوند.

مدیر بازاریابی شرکت بیمه دانا، ضمن اظهارخشنودی ازانعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های بیمه‌ای با وزارت آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به این قشر فرهیخته، رسالت اجتماعی بیمه دانا به نحو احسن انجام شده و باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور شود.

 

ارسال نظر