شناسه خبر : 23857

سود اتکایی امین ۴۲ برابر شد

سود اتکایی امین  42 برابر شد

با سلام و ارادت و تشکر از همکاری های سهامداران حقوقی و حقیقی شرکت به استحضار می رساند؛ با توجه به تصمیمات متخذه در هیات مدیره شرکت و تاییدیه بیمه مرکزی، برادر ارجمند جناب آقای موسی رضائی میرقائد عهده دار مسئولیت مدیرعاملی شرکت در مورخه ۱۰ / ۰۳ / ۱۴۰۱ گردیده اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اتکایی امین، برخود لازم میدانم از هیات مدیره محترم و همکاران محترم شرکت ، مدیران عامل محترم و مدیران اتکائی محترم شرکت های بیمه بخصوص سهامداران، بیمه مرکزی ، سازمان بورس، سهامداران و افرادیکه بنحوی در رشد و ارتقای شرکت مثمر ثمر بوده اند ، تشکر و قدردانی نمایم.
در دوره تصدی اینجانب سرمایه شرکت از مبلغ 370 میلیارد ریال به 5.000 میلیارد ریال (بیش از 12.5 برابر) افزایش یافته و نیز افزایش سرمایه از مبلغ فوق به 8.000 میلیارد ریال در دست اقدام بوده و تاکنون مجوز لازم از بیمه مرکزی جهت برگزاری مجمع افزایش سرمایه اخذ گردیده است. همچنین سود شرکت نیز از مبلغ 90 میلیارد ریال به مبلغ 3.891 میلیارد ریال (حدود 42 برابر ) در پایان سال مالی منتهی به 31 / 06 / 1400 رسیده و پیش بینی میگردد در صورت تداوم روند جاری و عدم وقوع خسارت سنگین و فاجعه آمیز سود شرکت به مبلغ 5.000 میلیارد ریال (به میزان سرمایه ثبت شده) برسد. لازم بذکر است که مالیات عملکرد شرکت تا پایان سال مالی منتهی به 31 / 06 / 1399 قطعی و تسویه و شرکت فاقد بدهی مالیاتی و تامین اجتماعی می باشد.
با وجود افزایش 1431 درصدی حق بیمه قبولی شرکت ، تعداد کارکنان شرکت از 36 نفر به 15 نفر کاهش پیدا نموده و کلیه کارکنان در بخش مالی و فنی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تخصصی خود می باشند و میانگین سنی کارکنان 37 سال می باشد.
طبق آخرین گزارش حسابرس محترم شرکت در خصوص دوره شش ماهه منتهی به 29 / 12 / 1400 ، شرکت همانند سال مالی منتهی به 31 / 06 / 1400 فاقد بند شرط (باستثنای بند مربوط به مغایرت آیین نامه بیمه مرکزی و استاندارد حسابداری) بوده است.
لازم به توضیح است که املاک شرکت واقع در چهارراه جهان کودک از سال 1396 به این شرکت منتقل و دارای سند تک برگی می باشد. تخلیه زمین واقع در چهارراه جهان کودک بطور کامل صورت پذیرفته و رسماً از طرف دادگستری در اختیار شرکت قرار گرفته و در خصوص تخلیه ساختمان نیز رای اولیه به نفع شرکت صادر و در مرحله تجدید نظر می باشد.
 در پایان رشد و اعتلای روز افزون بیمه اتکایی امین را تحت مدیریت جدید ، برادر ارجمند جناب آقای موسی رضائی میرقائد از خداوند متعال خواستارم.

 

ارسال نظر