شناسه خبر : 23636

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه های زندگی در سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود

بیمه های زندگی در سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اظهارداشت: ارایه بیمه نامه زندگی مطابق با نیاز بیمه گذار به زیرساخت های قوی در حوزه آی‌تی و محاسبات دقیق و فنی در واحدهای اکچوئری نیاز دارد و در کنار این موارد نقش نمایندگان و بازاریاب ها از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا باید در نقش یک مشاور برای بیمه گذار باشند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "مهدی نوروزی"، گفت: اگر شرکت های بیمه ای بتوانند محصولات مورنیاز جامعه را در حوزه بیمه های زندگی به درستی طراحی و به جامعه معرفی کنند اقبال خوبی از سوی مردم به سمت بیمه های زندگی خواهد بود.

وی، اذعان داشت که شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با ارایه محصولی که از سال 98 توسط این شرکت وارد بازار شد، توانست با اقبال خوبی مواجه شود و با توجه به سیاست کلی صنعت بیمه و بازار بکری که در زمینه بیمه های زندگی وجود دارد، این صنعت در سال های آینده در حوزه بیمه‌های زندگی شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اظهارداشت که این شرکت  به دلیل تمرکز گرایی و تخصص گرایی که قرار بود داشته باشد تلاش کرد محصولات جذابی را در حوزه بیمه های زندگی که مورد نیاز جامعه است را طراحی کند.

نوروزی، بیان کرد:شرکت های بیمه ای  تخصصی که به عنوان اولین شرکت وارد یک عرصه می شوند با چالش هایی روبرو هستند، برای اینکه بتوانند یکسری آیین نامه ها و قوانین را پیش ببرند و مجوز محصولات خود را بگیرند یک سری رفت و برگشت های نسبتا طولانی انجام می شود.

وی، افزود: موسسین شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با نگاه آینده نگر و برای آنکه بتوانند خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف ارایه دهند، بیش از شش محصول در ابتدای کار طراحی شد.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اظهار داشت: درحال حاضر شرکت بیمه زندگی خاورمیانه بیش از ده هزار نماینده و بازاریاب در سراسر کشور جذب کرده و آموزش داده که وارد بازار بیمه هم شده اند.

نوروزی، با تاکید برنقش نمایندگان بیمه و بازاریاب ها در فروش بیمه های زندگی، توضیح داد: به دلیل آنکه بیمه های زندگی دشواری های خاص خود را دارد، نماینده و بازاریاب آن نیاز به دانش کافی دارد زیرا باید در نقش مشاور مالی با بیمه گذار ارتباط داشته باشند و برای هر فرد محصول مورد نیاز را طراحی کنند.

وی، ادامه داد: اصلاح فرآیندها و تغییرات در سیستم های نرم افزاری، بستر مناسبی در فضای آی‌تی ایجاد و باعث رشد تصاعدی فروش در زمان پاندمی کرونا شد.

به گفته نوروزی، فرهنگ سازی بسیار حائز اهمیت است اما  تبلیغات هزینه های بسیار زیادی دارد که شاید تنها یک شرکت بیمه تخصصی که نوپا هم هست نتواند نقش پررنگی را در تبلیغات بیمه های زندگی ایجاد کند.

 

ارسال نظر